Po najboljše na splet

Foto: Promo
Foto: Promo
Videospoti leta. Najzanimivejši nastajajo na robu pop kulture in živijo na spletu.
Oglej si celoten članek


Ker velike glasbene TV postaje, kot sta MTV in Viva, prostor namenjajo predvsem videospotom, med katerimi prevladujejo zvezdniška imena iz sveta popa, glasbeno-vizualna inovativnost pa se seli na splet, so lestvice, ki na enem mestu predstavljajo najboljše in najzanimivejše videospote, pravo razodetje. Ena od takšnih zadnji dve leti nastaja tudi pri nas, kdo se bo ob koncu leta uvrstil nanjo, pa odločajo pri Podobi-Glasbi, prvi in edini spletni publikaciji, namenjeni glasbenim videospotom pri nas. “Najboljše ideje se v video-
spotih rojevajo na robu pop kulture, pri manj znanih izvajalcih, ki se šele prebijajo v prvo ligo svetovne glasbene scene. Prav ti potrebujejo dobro idejo in inovativne rešitve, da pritegnejo pozornost javnosti,” o tem, kje nastajajo najboljši izdelki, pravi filmski kritik in urednik Podobe-Glasbe Matic Majcen in dodaja, da je za kakovostne videospote vedno bolj značilno tudi to, da vse bolj kraljujejo samo v spletnem okolju, glasbeni TV kanali pa jih ignorirajo, saj zaradi profitne naravnanosti vse bolj igrajo na varne adute popularne glasbe.

Deset plus ena
“Izbor je sestavljen iz desetih videospotov, ki jih je bilo letos nemogoče spregledati; bodisi zaradi njihovih izvirnih idej, ki segajo od poklonov Quentinu Tarantinu in Christopherju Nolanu, do elegantnih uporab posebnih učinkov, brihtnih montažnih prijemov, kompleksnih plesnih sekvenc in inovativnih inter-
aktivnih rešitev. Pa seveda en slovenski, ki služi kot izvrsten smerokaz za prihodnost slovenske videospotovske scene,” najboljšo deseterico opisuje Majcen, ki med slovensko produkcijo izpostavlja videospot za pesem Maje Pilher - Bilbi Kaj pa ti, ki ga je režiral Jure Plešec. Kot pravi Majcen, je video korak pred preostalo domačo videospotovsko sceno, vsebuje pa izvrstne igrane sekvence, posebne učinke, eksperimentalni film in šarmantno pripoved o zgrešenem srečanju med fantom in dekletom.

Zmagovalni glasbeno-režiserski tandem
Foto: Osebni arhiv Bilbi Bilbi je s Plešcem uspešno sodelovala pri treh videospotih, tudi za singel Hvala za vijolice, ki ima na YouTubu okoli 750 tisoč ogledov. “Pomembno mi je, da so ljudje, s katerimi sodeluješ, odprti, da poslušajo tvojo vizijo ter da so se pripravljeni priklopiti nanjo in jo razvijati naprej s teboj. Jaz po navadi napišem scenarij, potem pa Jure veliko doda, pa tudi na samem setu se zgodi še marsikaj in to vključimo,” pojasnjuje Bilbi in pri tem poudarja, da ji je kot filmofilki vizualna podoba zelo pomembna in da so že njene skladbe nekakšne kratke zgodbe, ki jih vizualna podoba 
dodatno obogati.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.