Dragi hoteli, ki niso vredni svojega denarja, in vedno godrnjajoče hotelsko osebje brez dvoma
odganjajo turiste, priznavajo celo Britanci in poudarjajo:
"To bo spet pregnalo tuje turiste v trenutku, ko jih najbolj potrebujemo." Že res, da je
britanski funt vreden veliko manj kot pred enim letom, a nihče ne mara, da v premajhni, še vedno
predragi in velikokrat nepospravljeni hotelski sobi manjkajo brisače in milo, da je zajtrk veliko
skromnejši kot v večini evropskih dežel in da so zaposleni praviloma neprijazni, je pojasnil
Christopher Rodrigues, direktor organizacije VisitBritain, ki se ukvarja s turistično promocijo
Velike Britanije predvsem v tujini.
"Zaradi tega si marsikdo premisli in namesto na Otok raje odpotuje drugam. A zdaj smo v
položaju, ko turizem potrebuje kakovost. Če bomo malo ponujali za denar in če bodo naše storitve
slabe, bodo ljudje ostali na cesti. Oguljene brisače, milo, s katerim se je umival že nekdo drug,
in zoprna oseba, ki reče, da zajtrka ne strežejo pred osmo in ne po dvanajst čez osem, pomenijo
nezadovoljne stranke," je povedal Rodrigues.
Preberite še: |
Ravno zaradi poceni funta Britanci sicer upajo, da bo leta 2009 k njim prišlo več tujih turistov. Velika Britanija je bila leta 2007 po obisku tujih turistov na šestem mestu – na Otok je prišlo slabih 31 milijonov tujih turistov (London je bil istega leta najbolj obiskano mesto na svetu). Več so jih sprejele samo Francija (81,9 milijona), Španija, ZDA, Kitajska in Italija. A glede na to, da je na prvem mestu "zoprna" Francija, je za Britance letos zagotovo veliko upanja. In prav gotovo imajo več dobrih kot slabih hotelov ter več prijaznih kot neprijaznih domačinov. Le da je stereotipe včasih zelo težko spremeniti.