Predelave BMW-jevega velikana so zadnje mesece pritegnile nemalo pozornosti, podobno naj bi bilo z
zadnjo predelavo Lumme Design poimenovane Lumma CLR X530. Lummin CLR X530 odlikuje aerodinamični
kit, od predelanega prednjega odbijača z integriranim spojlerjem in velikimi odprtinami za zrak,
široki pragovi, posegli so tudi v odbijač na zadku, kateremu so dodali štiri zaključke novega
športnega izpuha, nov je tudi strešni spojler na zadku, širši blatniki in pokrov motorja.
Avtomobil so znižali za 40 mm in mu dodali 22-palčna kolesa. Posegli so tudi v notranjost,
predelave pa se ni mogel izogniti niti motor. 4,8-litrski osemvaljnik je dobil dodatnih 21kW/28KM,
in namesto standardnih 261kW/355KM in 475Nm navora po novem razvije 289kW/383KM in 510Nm. Za 15
km/h je višja tudi najvišja hitrost (sedaj znaša 255 km/H). Pri Lummi pa še vedno niso povsem
zadovoljni. Radi bi še več, zato za tuning sejem v Essnu pripravljajo še močnejšo različico
agregata, ki naj bi razpolagal z 530 KM.
Predelava: Lumma CLR X530
Strokovnjaki za predelavo vozil Lumma Design so predstavili odgovor na podobne predelave BMW-jevega SAV (Sports Activity Vehicle) modela s katerim so se poprej poigrali že pri podjetjih Hamann in AC Schnitzer.