V Moderni galeriji predstavljajo dela iz slovenskih javnih in zasebnih zbirk, posebnost postavitve bodo dela iz prvega desetletja umetnikovega ustvarjanja.
Razstava bo tako predstavila tudi takšnega Zorana Mušiča, kot ga svet na pozna, saj dela iz tega obdobja v pregledne razstave njegovih del po svetu, ki jih je bilo kar nekaj, nikoli niso bila vključena, je na današnji novinarski konferenci povedala avtorica razstave Breda Ilich Klančnik.
Čeprav so po besedah Ilich Klančnikove sprva računali, da bo na razstavi predstavljenih okrog 140 del, so se zdaj odločili za izbor 179 del, in sicer olj, gvašev in risb, gradiva pa je še na razpolago. Razstava je posvečena tudi petdesetletnemu prijateljstvu med Zoranom Mušičem ter lani preminulim umetnostnim zgodovinarjem in likovnim kritikom Zoranom Kržišnikom, zato sta v obsežnem katalogu, ki spremlja razstavo, uvodoma objavljena dva njegova teksta.
Avtor osrednjega besedila v katalogu, naslovljenega Zoran Mušič in slikarska tradicija, je Tomaž Brejc. Meta Gabršek Prosenc je obdelala Mušičeva mariborska leta, prispevek Miklavža Komelja nosi naslov Mušič in meja podobe, Ješa Denegri pa je prispeval zapis z naslovom Konteksti in lastnosti slikarstva Zorana Mušiča.
V katalogu je objavljen tudi intervju Ivane Simeonović Ćelić z umetnikom iz leta 1979, življenjepis pa je prispeval Gojko Zupan. Posebnost kataloga je, da je mogoče izbirati med 102 različnima naslovnicama, ki jih krasi po en Mušičev motiv.
Razstava je postavljena kronološko. Začne se z avtorjevimi zgodnejšimi deli, kot posebnost postavitve pa je Ilich Klančnikova izpostavila, da se linija del v vsaki sobi začne z umetnikovim avtoportretom.