Provokativna kampanja, ki dviga prah

Foto: Diesel
Foto: Diesel
Novi kreativni direktor Diesla Nicola Formichetti je s svojo prvo marketinško kampanjo že dvignil veliko prahu.
Oglej si celoten članek

Kampanja je sestavljena iz serije portretov ter je bila v zadnjih mesecih lansirana v večjih mestih s plakatnimi akcijami in projekcijami na pročeljih vidnejših objektov.

Da si jo vsak zapomni

"To je kampanja, ki si jo vsak zapomni in jo s seboj tudi nosi. Ideja za akcijo je bila, da se združijo klasični fotografski slogi portreta, ki prikazuje nove junake današnje generacije. Želel sem poudariti individualno lepoto naše skupnosti, globlje spoznati duše teh ljudi," je provokacijo komentiral Formichetti ter dodal, da papež ponazarja osebno noto in njegove osebne misli. "Želja je bila združiti človeški čut z ulično umetnostjo in grafitarstvom."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.