Podjetje The Air Press, ki ima v lasti več kot dvajset kisikovih barov po vsej Japonski, je pred
kratkim odprlo prvi kisikov bar, v katerega vabijo razvajene domače ljubljenčke, ki jih pestita
utrujenost in stres – to naj bi bilo namreč za
"sodobnega japonskega psa nekaj običajnega". Kisikov bar, v katerem sicer pričakujejo več
razvajenih pasjih kot mačjih gostov, je v Tokiu. "Zmatrančke" pa pridejo zaposleni iskat tudi
domov, jih odpeljejo na kisikovo terapijo in nato varno pripeljejo nazaj domov. V kisikovem baru
žival postavijo v nekakšno prozorno kapsulo in kisikova terapija se začne. Kapsule so različnih
velikosti, da v njih lahko uživajo veliki in majhni.
Psov že več kot otrok
Na Japonskem, kjer je rodnost zaskrbljujoče nizka, je (vse bolj razvajenih) psov že več kot otrok, mlajših od deset let – leta 2006 je bilo v deželi 1,3 milijona psov. In mnogim Japoncem za ljubljenčke ni škoda denarja. Prirejajo jim zabave v pasjih restavracijah, oblačijo jih v svilo in kašmir, jih vozijo na masažo in aromaterapijo ... V velikih mestih so najbolj priljubljene majhne pasme – čivave, terierji, maltežani, jazbečarji, kodri ... Ravno Japonci so bili tisti, ki so prvi začeli odpirati kisikove bare – za ljudi, seveda. "Moda" se je nato hitro preselila v Kalifornijo, Las Vegas in drugam. Med drugim naj bi obiskovanje "O2-barov" izboljšalo počutje in koncentracijo ter okrepilo imunski sistem. Pomagalo naj bi tudi pri odpravljanju alkoholnega mačka in migrene, a raziskave tega uradno še niso potrdile. A kar je dobro za ljudi, je v tem primeru dobro tudi za živali, so prepričani Japonci.