Quattroporte v primežu predelovalcev

Foto: Žurnal24 Večja moč in navor sta bila glavni nalogi inženirjev.
Maseratijev model quattroporte sicer ne potrebuje posebnih dodelav, a so se pri nemški tuning hiši vseeno odločili za nekatere. Maserati hrabro stopa po poti stare slave.
Oglej si celoten članek

Tega se zavedajo tudi pri Novitecu (specialistu za predelavo italijanskih avtomobilov). Elegantni limuzini, ki v dolžino meri dobrih pet metrov, so nadeli 20-palčna platišča s pnevmatikami dimenzij 245/35 pirelli p-zero spredaj in 285/30 zadaj ter štiri izpušne cevi iz nerjavečega jekla (po dve na levi in desni strani, vsaka pa ima premer 83 mm).

Novitec
 
Najpomembnejše novosti so vseeno povezane z mehaniko. V8 s ferrarijevimi koreninami je rahlo tuniran in sedaj razvija 317 kW/431 KM pri 7100 vrtljajih v minuti (standardni quattroporte razvije 294 kW/400 KM pri 7000 vrtljajih v minuti) in obratni moment 468 Nm pri 4650 vrtljajih. Zasluge za večjo moč gre iskati pri dodelavah na elektroniki.

Pri novitecu so se lotili tudi amortizerjev, ki so prav tako kot izpušni sistem narejeni iz nerjavečega jekla, novi pa so tudi aluminijasti distančniki. Podatki o sposobnostih niso znani, toda če vemo, da serijski model razvije najvišjo hitrost 275 km/h in pospešek od 0 do 100 km/h v 5,2 sekunde, sklepamo, da je Novitecova različica še boljša.

Novitec

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.