Audijevi modeli RS so sinonim za pristno športnost in elegantno obliko, ekskluzivno opremo in
natančno izdelavo. Tako kot so v Ingolstadtu že večkrat dokazali, znajo športnost povezati z
vsestransko uporabnostjo karavana. Že prvi Audi RS2 iz leta 1993 je bil na voljo izključno kot
avant, v naslednjih generacijah pa so zmogljivosti oznake RS uživali tudi lastniki limuzin in
kabrioletov. Tokrat znamka RS postavlja nova merila v zmogljivostih. Srce RS6 avanta je namreč na
novo razviti desetvaljnik z neposrednim vbrizgom goriva FSI in dvema turbinska polnilnikoma.
Največji navor je 650 Nm in je na voljo v širokem polju od 1.500 do 6.250 obratov/min, največjo moč
pa motor doseže med 6.250 in 6.700 obrati/min.
RS6 bo kupcem na voljo od aprila 2008, vendar vsaj za zdaj le v izvedenki avant.