Slavni vplivajo na ženske možgane

Foto: Žurnal24 heidi klum
Ženski možgani se na slavne ljudi odzivajo drugače, sporočajo nizozemski raziskovalci.
Oglej si celoten članek

Slavni ljudje z izdelki vplivajo na ženske možgane. Čevlje na nogah Heidi Klum bodo zaznali drugače kot čevlje navadne smrtnice. Tudi možgani tistih žensk, ki niso modne navdušenke.

V čevljih slavnih
Raziskovalci z nizozemske univerze Erasmus University Rotterdam so skenirali možgane 24 žensk, medtem ko so si ogledovale 40 fotografij žensk z enakimi čevlji. Na nekaterih fotografijah so jih nosile slavne osebe, na drugih pa enako privlačne običajne smrtnice. Ko so testiranke pogledale fotografije čevljev, v katerih so bile noge slavnih, so naprave zaznale povečano delovanje v delu možganov, ki je odgovoren za čustvo naklonjenosti, pri fotografijah z neslavnimi pa ga sploh ni bilo. To delovanje povezuje slavno osebo z izdelkom in se ga da tudi spet hitro priklicati.

Oglaševalci vedo
V nasprotju s pričakovanji se število žensk, ki bi takoj kupile enake čevlje, kot jih je imela oseba na fotografiji, glede na slavne in neslavne ni razlikovalo. Raziskovalci pa so poudarili, da je vpliv dolgotrajen in se ne kaže v trenutni potrebi po nakupovanju – oglaševalci vedo, kaj delajo, pravijo raziskovalci. Če torej želite vplivati na muhaste ženske možgane, prepričajte slavno osebo, da se sprehodi v vaših čevljih.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.