Tega v službi ne delajte!

Foto: Žurnal24 Raje ne!
Drobne laži so vedno pogostejši element našega vsakdanjika – še posebej na delovnem mestu. V večini primerov se sicer izmažemo, a vseeno ni vredno tvegati.
Oglej si celoten članek

Da se izognete veliki sramoti in možni sabotaži, nikar ne zagrešite nobenega od sledečih grehov.

  • Nikoli ne kradite! Morda zdaj mislite, da vam podjetje dolguje stvari, kot na primer samolepilne listke, kemične svinčnike in preostali pisarniški material, ali pa menite, da takšna mala kraja tako ali tako ni nič posebnega in absolutno brez nadaljnjih posledic, pa vendar ni čisto tako. Zagotovo boste spremenili svoje mnenje, če vas zalotita sodelavka ali pa šef. Kraja je namreč lahko razlog za odpoved, poleg tega pa je to tudi kaznivo dejanje.
  • Nikoli ne krivite drugih za lastne napake! To je nepošteno, otročje in zahrbtno! Seveda je nelagodno priznati svoje napake, vendar niti pol toliko, kot če vas dobijo in morate priznati, da ste se zlagali in po vrhu tega želeli potunkati še sodelavca.
  • Ne opravljajte! Izogibajte se razglabljanju o sodelavcih, njihovih navadah, slogu in zasebnem življenju. Izogibajte se glavnim opravljivcem v podjetju. Verjetno boste v naslednjem trenutku na tapeti prav vi. Če pa se že ne morete popolnoma izogniti čenčam, jih vsaj ne prenašajte naprej.
  • Ne lažite, da ste bolni! Vsakemu od nas se kdaj pa kdaj zgodi, da se nam zjutraj ne ljubi vstati in bi se raje do poldneva valjali po postelji in zajtrkovali v pižami, pa vendar ''kar je treba, ni težko''. Če ne drugače, si vzemite dopust. Nikar pa ne kličite v službo, da ste zboleli, če se v resnici odlično počutite. Takšno vedenje je neodgovorno in nepravično do sodelavca, ki vas bo ta dan moral nadomeščati.
  • Ne hodite v službo, če ste resnično bolni! Prvi občutki občudovanja vaše požrtvovalnosti, ker ste se kljub slabemu počutju in vročini prikazali v službi, se bodo kmalu razblinili. Nihče namreč ni rad v bližini posameznika, ki vseskozi kašlja, smrka in kiha ter tako bacile seje povsod po prostoru.
  • Ne vpletajte sodelavcev v svoje osebne težave! Če vas te tako dekoncentrirajo, da ne morete delati, si vzemite nekaj dni dopusta, da si zbistrite glavo, nato pa se prenovljeni vrnite na delo. Vpletanje sodelavcev v osebne težave je ne samo moteče, ampak celo neprofesionalno.
  • Ne postanite preveč domači! Profesionalnost se zahteva tako pri oblačenju kot pri delu. Ni pomembno, kako dolgo ste že zaposleni v podjetju, kako kul je vaš šef, kako malo ste spali prejšnjo noč ali kako mrzlo (ali toplo) je zunaj, vedno poskrbite za čisto in položaju primerno obleko.
  • Nikoli ne osvajajte šefa ali šefinje! Ko se zaljubijo in poparčkajo sodelavci, pride do zapletenih razmer. Če pa se razvije romanca med vodjo in podrejenim, so težave še večje.
  • Nikdar ne osvajajte svojega podrejenega ali podrejene! Poleg zgoraj navedenega je tu še možnost tožbe zaradi spolnega nadlegovanja ali kazenske ovadbe zaradi spolnega nasilja.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.