Audijevi inženirji so že pred časom tako na dirkalnih stezah kot na cesti preizkusili kombinacijo
tehnologije FSI in turbopolnilnika, ki se je izkazala za odlično. Do enakega rezultata je prišla
tudi strokovna žirija, ki je motor 2.0 TFSI letos že tretjič zaporedoma izbrala za motor leta.
1,4-litrski motor TFSI dosledno temelji na zasnovi nagrajenega motorja in združuje maksimalno
učinkovitost in moč. Vbrizgalne šobe s šestimi luknjicami zagotavljajo tvorjenje homogene zmesi in
učinkovito zgorevanje. Hkrati je to učinkovita metoda za zmanjšanje emisij škodljivih snovi. Zaradi
integriranega turbopolnilnika in prilagojenih krmilnih časov izpušnih ventilov je odzivanje motorja
izboljšano, razvoj navora pa je bolj uglajen. 80 odstotkov največjega navora, ki je 200 Nm, je na
voljo tik nad prostim tekom – od 1250 vrt./min naprej. Motor naj bi bil hkrati tudi zelo akustičen.
Pogonski agregat je v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom mogoče naročiti za audi A3
in audi A3 sportback.
Učinkovitost in moč
Audi A3 in audi A3 sportsback sta sedaj na voljo tudi s štirivaljnim motorjem TFSI z 1,4-litrsko gibno prostornino in s turbopolnilnikom. Motor 1.4 TFSI razvije moč 92 kW (125 KM) pri 5000 vrt/min.