"Od vseh festivalov imamo najmanjši upad del, in sicer 10-odstoten, medtem ko imajo festivali
podobnega ranga 30-odstotni upad," pravi Apih, ki priznava, da veliko slabše kaže z udeležbo:
"Lani je bilo skupno med 1.500 in 1.600 udeležencev, letos pa bomo veseli, če jih bo polovica."
O krizi, medijih in PR
Apih kljub krizi napoveduje najboljši program do zdaj. Med drugim bodo na Zlatem bobnu svoje
izkušnje predstavili gostje iz petih največjih svetovnih oglaševalskih verig (TBWA, Lowe, McCann,
Leo Burnett in Grey Group), ki se bodo na forumu na zadnji dan festivala 9. oktobra poleg
preostalih sodelujočih spraševali tudi o tem, ali niso za krizo krivi tudi oglaševalci.
In če se bodo nekateri spraševali o krizi oglaševanja, bodo drugi razmišljali o stanju v
medijih. V sklopu Media Meetinga bo v ponedeljek najprej potekala razprava o trendih na področju
tradicionalnih množičnih medijev, torek pa bo zanimiv za vse, ki so jim blizu novi, digitalni
mediji.
Svoj prostor bodo v Portorožu po novem dobili tudi odnosi z javnostmi, ki so po besedah
Apiha roka istega telesa kot oglaševanje, zato bodo tokrat kot PR Premiera vključeni tako v
programski kot tekmovalni del festivala.
Zbobnani na kup
Zlati boben, ki bo potekal od 5. do 9. oktobra, se spopada z recesijo prijavljenih del, a kot dodaja organizator in idejni vodja festivala Jure Apih, ne v takšni meri kot drugod po svetu.