13 ur na spletu tedensko

Foto: Žurnal24 Število Američanov, ki uporabljajo internet, vsako leto narašča. (Foto: Shutters
Podjetje Harris Interactive je opravilo raziskavo, ki je pokazala, da Američani na spletu preživijo kar 13 ur na teden.
Oglej si celoten članek

Raziskava ugotavlja, da danes na spletu preživimo bistveno več časa kot pred desetimi leti, razlog za to pa je bogata ponudba internetnih vsebin in mnoge socialne mreže. Raziskavo so opravili med odraslimi prebivalci ZDA, ki tako doma kot v službi skupno na internetu preživijo 13 ur na teden.

Številka je bila med letoma 1999 in 2002 znatno nižja, in sicer so Američani na spletu preživeli "le" sedem ur tedensko. Med letoma 2003 in 2006 je številka narasla na osem oziroma devet ur, leta 2008 pa že na 11 ur. Raziskava razkriva tudi, da je v ZDA število uporabnikov interneta naraslo na 80 odstotkov, kar je približno184 milijonov ljudi. To je glede na leta poprej precej visok odstotek, saj je internet leta 1999 uporabljalo 56 odstotkov prebivalstva, leta 1995 pa le devet odstotkov.

Od omenjenih 80 odstotkov Američanov jih kar 76 odstotkov splet uporablja doma. Takih uporabnikov je bilo leta 2005 66 odstotkov, leta 1999 46 odstotkov, leta 1996 pa le 16 odstotkov. V podjetju so dejali, da je brskanje po spletu povezano z recesijo, saj je "surfanje" po spletu zastonj, medtem ko je treba pijačo ali večerjo s prijatelji plačati.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.