3 koristne novoletne zaobljube za poslovneže

Foto: Intrix
Foto: Intrix
Konec leta je čas, da pregledamo iztekajoče se leto, izpostavimo dobre stvari in prepoznamo tiste, ki pa jih še lahko izboljšamo. Poslovanje, prodaja in delo s strankami imajo skoraj vedno še kaj rezerve, predvsem v smeri “Delaj pametneje, ne več.”
Oglej si celoten članek

Katere odločitve lahko v podjetju sprejmemo že danes, da nam bo v prihodnosti bolje in lažje?

Največ odgovorov za izboljšanje in poenostavitev poslovanja nedvomno ponuja sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija. Ta spreminja načine, kako delamo, kako prodajamo, načine, kako potencialni kupci prihajajo v stik s podjetji, kje izvejo za izdelke in storitve, kako pričakujejo, da se podjetja odzivajo na njihove pobude in kako je treba skrbeti zanje po nakupu.

Informacijska tehnologija postaja za uspeh podjetij tako pomembna, da njena uporaba ni več vprašanje. Področje, za katerega strokovnjaki znotraj polja digitalizacije poslovanja tudi za prihodnja leta napovedujejo največjo rast, pa je uporaba sistemov za CRM (customer relationship marketing oz. upravljanje odnosov s strankami), še posebej v smeri povezav z različnimi marketniškimi orodji. Ti danes delujejo tako na računalnikih kot tudi v obliki mobilnih aplikacij na pametnih telefonih in tablicah.

Dober sistem za CRM se splača, če želite, da bo vaše podjetje v letu 2017 zares v koraku s časom, čim prej uvesti tudi v vaše podjetje.

V povezavi s tem predlagamo tri koristne novoletne zaobljube za podjetja oziroma poslovneže – tri ključne točke, ki so odličen semafor na poti večjega zadovoljstva in uspeha. Za leto 2017 si obljubite:

1.) Uredili bomo podatke o strankah.

Znebili se bomo nikoli ažurnih Excelovih preglednic, nepreglednih zvezkov, kopice post-it liskov in neurejenih zbirk poslovnih vizitk. Seveda bomo podatke o strankah še naprej skrbno zbirali in predvsem uporabljali, vendar s pomočjo odlične aplikacije za CRM, ki nam bo omogočala dostop do podatkov kjerkoli in kadarkoli – v obliki, kakršno potrebujemo.

2.) Ne bomo pozabljali na zadeve.

Listki na monitorju, gora nepreglednih elektronskih sporočil, iskanje nujno potrebnih podatkov v zadnjem trenutku in zamujanje ali pozabljanje na pomembne sestanke nas stanejo veliko več časa (in živcev in denarja), kot bi ga potrebovali za redno rekreacijo ali druženje s prijatelji. Namesto stresnega iskanja informacij po računalniku ali pri sodelavcih, namesto popolne teme, ki nastane ob praznem mobilnem telefonu in nedostopnem urniku, se bomo raje zanesli na urejen in zanesljiv sistem, ki nas bo vedno pravočasno opozoril na naloge in sestanke ter nam bo v vsakem trenutku omogočal dostop do relevantnih podatkov.

3.) Ne bomo delali prek delovnega časa.

S pravimi informacijami ob pravem času bomo svoje delo opravljali uspešneje. Ne bomo več po nepotrebnem izgubljali časa za pripravo in iskanje podatkov ter za poročanje, saj nam zaradi teh “malenkosti” zmanjkuje časa za tiste konkretne aktivnosti, ki dejansko prinašajo uspeh. Spremenili bomo to razmerje in delovni čas zaposlenih bolje porabili, za vse ostalo pa bo poskrbel sistem za CRM.

Intrix CRM lahko kadarkoli brezplačno preizkusite! Spoznajte ga tu: https://www.intrix.si/.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.