Barcaffe kralj blagovnih znamk

Foto: Žurnal24 lasko
Družba za raziskave javnega mnenja Valicon je objavila seznam najopaznejših blagovnih znamk v Sloveniji. Visoko se uvrščajo proizvodi Droge Kolinske in skupine Laško.
Oglej si celoten članek

Z raziskavo so v Valiconu želeli priti do podatkov o najmočnejših blagovnih znamkah široke potrošnje v Sloveniji in na območju nekdanje Jugoslavije. Najmočnejši slovenski blagovni znamki sta tudi letos, tako kot že leta 2005, kava Barcaffe in čokolada Milka.

Zanemarjenje trženja se vrne kot bumerang
Razen prvih dveh mest so se karte v slovenski deseterici najmočnejših blagovnih znamk nekoliko premešale. Na tretje mesto se je prebila znamka testenin Barilla, ki je sploh prvič med najmočnejšo peterico. Sledi ji pivo Laško, znamka žvečilnih gumijev Orbit pa je s tretjega zdrsnila na peto mesto. Alpsko mleko je zaradi premajhnega vlaganja v blagovno znamko v preteklih letih letos zasedlo komaj šesto mesto, znamka Aquafresh pa ostaja na sedmem. Deseterico zaključujejo Vegeta, Paloma, katere vpliv počasi peša, in Gillette. Izpadel je Pril, ki je letos komaj štirinajsti.

V državah nekdanje Jugoslavije nesporno prevladuje Milka, vpliv slovenskih blagovnih znamk pa je rahlo upadel. V Valiconu so še opozorili na pomen marketinga in trženja, ki najbolj vplivata na zavest porabnikov o določeni blagovni znamki.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.