Eden od bralcev se je obrnil na naše uredništvo in z nami delil svojo izkušnjo: v času črnega petka je 28. novembra naročil več paketov, saj je čakal na dobre popuste. Tako je v Avstriji naročil sesalec, v Sloveniji pa pri znanem spletnem trgovcu pa zamrzovalno skrinjo. Presenetilo ga je, da je paket iz Avstrije dobil dan pred paketom iz Slovenije.
"Paket iz Avstrije sem s kurirsko službo Express One prejel že v sredo, paket iz ljubljanskega podjetja, ki ga je dostavila Pošta Slovenije, pa šele v četrtek, čeprav sem od ponudnika dobil obvestilo, da je bil odpremljen že v ponedeljek. Pričakoval sem, da v času črnega petka dostava ne bo ravno naslednji dan, a presenetilo me je tudi to, da je bila dostava iz Avstrije dejansko točna, tako kot je pisalo ob naročilu (3-5 dni), in celo hitrejša od Pošte Slovenije," nam je razložil bralec iz Trebnjega.
Ko smo zgodbo delili v uredništvu, se je oglasil sodelavec, ki pravi, da ima v času črnega petka tudi sam negativno izkušnjo s Pošto Slovenije. Paket, ki ga je naročil že 24. novembra, je bil dostavljen šele 5. decembra, nanj je tako čakal več kot deset dni.
Obrnili smo se na Pošto Slovenije in jih povprašali, kako obremenjene so njihove dostavne službe v času črnega petka, ko ljudje množično naročajo znižane izdelke tudi prek spleta, in do kakšnih zamud prihaja v dostavi.
"V obdobju črnega petka in predprazničnih nakupov se je količina paketnih pošiljk občutno povečala, kar je za ta čas leta pričakovano in značilno. Količina paketnih pošiljk se v novembru in v decembru poveča tudi za približno 30 odstotkov v primerjavi z običajnimi obdobji," so za Žurnal24 povečan obseg dela priznali na Pošti Slovenije in dodali, da k večji količini paketov v zadnjem obdobju prispeva predvsem rast čezmejnih spletnih nakupov iz Kitajske.
Pošta: Zamud praktično ni
"Kljub povečanemu obsegu pošiljk Pošta Slovenije spoštuje vse z zakonom in splošnimi pogoji predpisane roke dostave. Skoraj vse paketne pošiljke smo po prejemu v prenos dostavili takoj naslednji delovni dan, zato to priložnost izkoriščamo tudi zato, da pohvalimo vse naše zaposlene," so še zapisali v Pošti Slovenije, a žal se izkušnje našega bralca in sodelavca tokrat ne skladajo z njihovimi odgovori.
In kaj svetujejo tistim, ki paketov niso prejeli pravočasno? "Če posamezni bralci menijo, da je prišlo do zamude, prosimo, da nam posredujejo natančne podatke o pošiljkah (sprejemno številko pošiljke, datum oddaje), da lahko posamezen primer podrobno preverimo," so pojasnili na Pošti Slovenije.
Da v času črnega petka ne gre vse gladko, se je lahko prepričala tudi druga sodelavka, ki je paket iz tujine naročila v soboto, 29. novembra, predvidena dostava pa je bila 2. oziroma 3. decembra. Toda paketa do 5. decembra, ko smo pisali ta članek, še ni prejela, šele 4. decembra je dobila obvestilo, da je bil paket odposlan. V tem primeru držijo navedbe pošte, da je za zamudo kriv prodajalec, ki mu ni uspelo obdelati vseh prejetih naročil. "To pa ni proces, ki ga izvaja Pošta Slovenije, ampak pošiljatelji pošiljk," opozarjajo na Pošti Slovenije.
dezurni@styria-media.si
Tako je, če poštarj dobi opomin pred odpovedjo, če prehitro dostavi pošto. Zvedeli smo za enega, vprašanje pa je, koliko …
Naš poštar je prehitro dostavil paket in dobil opomin pred odpovedjo delavnega razmerja. naj že enkrat crkne PTT.
Zamud praktično ni, ker že v osnovi dodajo dostavi 10 dni. Pošta je dejansko najslabši ponudnik v Sloveniji