Darsovi blagajniki so na 12 cestninskih postajah pri vstopu oziroma izstopu iz kabine izpostavljeni nevarnosti. Dars zato prek javnega naročila (objavljen je bil na začetku marca, izteče pa se 13. aprila) išče ponudnika, ki bo vrata 21 nevarnih kabin prestavil z bočne na čelno stran.
Koliko sredstev je Dars za to rezerviral, ne razkrivajo, saj razpis še ni končan.
Preteča vozila
Nevarnost izstopa pred tovorno vozilo je postala aktualna z vinjetnim cestninjenjem (v Sloveniji smo ga uvedli 1. julija 2008). Po uvedbi vinjet je Dars sicer najprej predelal kabine, kjer je bilo možno sestopiti neposredno na vinjetno stezo, zdaj pa bo predelal še zadnjih 21, pri katerih so zaposleni izpostavljeni nevarnosti. "Na vseh drugih cestninskih postajah so vrata kabin nameščena ustrezno," pravijo na Darsu.
Onemogočen izstop
Prvega januarja je bilo uvedeno cestninjenje tovornih vozil glede na emisijski razred. V določenih primerih mora cestninski blagajnik, ko istovetnost registrske tablice na vozilu preverja s podatkom o registrski tablici, ki ga sprejme v kabini prek antene, fizično preveriti podatke.
"To lahko stori le tako, da stopi iz kabine in preveri registrsko tablico. Ker tovorno vozilo pri tem stoji bočno ob kabini, lahko cestninski blagajnik kabino zapusti le na čelni strani," razlagajo darsovci.
Blagajniki "bežijo" pred tovornjakarji
Darsovci. Že leto in pol izpostavljeni nevarnosti.