Čemu zaupati – občutkom ali številkam?

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Amazon, Google in Netflix so se že naučili, kaj vse lahko gre narobe, če se pri odločanju opiramo zgolj na podatke. Ali to pomeni, da analize velike baze podatkov niso najboljša rešitev za sprejemanje poslovnih odločitev? Je bolje, če upoštevamo, kaj nam pravijo naši občutki?
Oglej si celoten članek

Dr. Sebastian Wernicke, podatkovni znanstvenik v nemški svetovalni družbi Solon, bo na konferenci medijskih trendov SEMPL razložil, kaj vse gre lahko narobe, če se pri odločanju opiramo zgolj na podatke in svetoval, kako se spopasti s to uganko. Na SEMPL-ov oder bo stopil v četrtek, 24. novembra, ob 11:45, pred njim pa bo ameriška strokovnjakinja za pripovedovanje zgodb Kindra Hall pojasnila, zakaj je pomembno strateško načrtovati zgodbe, ki bodo ljudi nagovorile po čustveni plati. Medtem se bo na vzporedni delavnici Simon Struna, vodja projektov v spletni medijski agenciji iPROM, posvetil prihodnosti digitalnega oglaševanja s poudarkom na uporabi interneta stvaru v oglaševanju.

Več informacij o programu SEMPL-a najdete tu

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.