Gazirano mleko z imenom Vio, ki ga polnijo v aluminijaste steklenice in ima na embalaži pripis "vitalni napitek", je že na razpolago v nekaterih trgovinah v ameriških mestih New York, Los Angeles in San Francisco. Napitek ima štiri različice, in sicer z aromo breskve in manga, aromo kokosa in aromo jagode.
Zaenkrat gre bolj za testno prodajo, saj želi proizvajalec preveriti, kako se bo napitek, ki so ga razvili v laboratorijih v Georgiji, sploh obnesel. V Coca Coli računajo, da se bo njihov najnovejši izdelek prebil ne samo na trg z mlečnimi proizvodi, ampak tudi na trg z zdravimi proizvodi.
1,74 |
|
evra znaša preračunana cena ene steklenice napitka Vio. |
Je pa ameriška televizija ABS izrazila dvom v to, ali je Vio resnično tudi zdravju prijazen napitek, saj poleg pasteriziranega mleka, ogljikove kisline, vode in sadnih arom vsebuje še 26 gramov sladkorja na steklenico, kar ga uvršča v skupino z ostalimi nedietnimi proizvodi Coca Cole.
Da je proizvod res
"neznansko" sladek, je za Times povedala tudi testna oseba, ki je bila poskusila Vio
z aromo breskve in manga, a je obenem dodala, da je njegov okus podoben okusu indijskega
jogurtnega napitka Lassi.
V Evropo ga še ne bo tako kmalu
Za samo Coca Colo bi lahko Vio postal šele začetek osvajanja trga z mlečnimi proizvodi, kajti
podjetje snuje še več napitkov na mlečni osnovi.
Kdaj bo napitek Vio dosegel tudi Evropo, ostaja neznanka, sicer pa naj bi bil najnovejši Coca Colin proizvod za zdaj namenjen predvsem ameriškemu trgu.