Dars: sporne provizije za intervencije

Foto: Žurnal24 Naj Darsu naj bi favorizirali vlečni službi Kopitar in Ketiš.
Anonimna pritožba, poslana na več naslovov, bremeni Dars kršitve zakonodaje in korupcije v zvezi z intervencijami vlečnih služb.
Oglej si celoten članek

Komisija za preprečevanje korupcije, urad za varstvo konkurence, policija in vrhovno državno tožilstvo so prejeli anonimno pritožbo zoper Dars v zvezi z domnevnimi kršitvami zakonodaje in korupcijo, poroča Dnevnik.

Kot sledi iz prijave, naj bi na Darsu nezakonito naročili svojim zaposlenim, da morajo ob potrebnih intervencijah na avtocestah in hitrih cestah na območju Ljubljane klicati dve točno določeni vlečni službi, avtovleki Kopitar in Ketiš. Ozadje tega pa naj bi bile provizije, ki naj bi jih v zameno za intervencije prejemal vodja avtocestne baze Ljubljana Danijel Narobe.

Če udeleženec nesreče ne pokliče primerne službe ...
Najbolj problematično pri teh napotkih, ki so jih prejeli zaposleni, je, kot navaja prijavitelj, da Darsovi zaposleni ne smejo zavarovati ovire na cesti (na primer poškodovanega vozila), če je na primer udeleženec nesreče sam poklical vlečno službo, ki ni Kopitar ali Keršič. To naj bi bilo dopustno samo v primeru, če je povzročitelj nesreče pripravljen plačati stroške varovanja, navaja prijavitelj in dodaja, da naj bi Narobe zaposlenim grozil z znižanjem osebne ocene, če se navodil ne bodo držali. Na Darsu ta očitek zavračajo in poudarjajo, da so dolžni njihovi delavci kraj nesreče zavarovati v vsakem primeru, dejstvo pa je, da mora povzročitelj ovire sam plačati stroške zavarovanja kraja in odstranitve ovire.

Odločno zavračajo tudi ostale očitke o favoriziranju omenjenih dveh avtovlek in poudarjajo, da imajo pogodbo za vleko od decembra lani sklenjeno z AMZS, ki je posel dobil na razpisu. Omenjeni vleki pa sta podizvajalca AMZS. Če povzročitelj ovire vozila ne odstrani sam, morajo zaposleni na Darsu, če je ovira lažja od 2,5 tone, poklicati AMZS, pravijo na Darsu. Koga morajo zaposleni na Darsu klicati, če je ovira težja od 2,5 tone, na Darsu ne pojasnjujejo. Iz navodil zaposlenim, ki so bila priložena anonimni prijavi, pa je razvidno, da morajo v takem primeru klicati neposredno avtovleko Kopitar ali Ketiš.

Narobe po zagotovilih iz Darsa nikomur ne grozi, morajo pa delavci upoštevati navodila nadrejenih, sicer se jim lahko zniža osebna ocena, na kar so jih, tako na Darsu, tudi opozorili. Očitek, da prejema provizije od omenjenih dveh avtovlek, Narobe odločno zavrača, saj gre za "absurden, neutemeljen in popolnoma neresničen očitek". Vir, ki pa je želel ostati neimenovan, je opozoril, da v ozadju anonimke najverjetneje stoji avtovleka Setničar, ki na zadnjem razpisu Darsa za vlečne storitve ni bila uspešna, še navaja Dnevnik.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.