GALERIJA: Avtocestno olajšanje pri Šentvidu

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Predor Šentvid je bil prvič zaprt eno uro po slovesnem odprtju. (Foto: BOBO) Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Edina pomanjkljivost predora Šentvid je prekratko delovanje aparatov za dihanje

Your browser doesn’t support HTML5 video

Prometu so po štirih letih predali težko pričakovani avtocestni odsek Šentvid–Koseze, ki bo predvsem na Celovški cesti v Ljubljani razbremenil promet.
Oglej si celoten članek

5,5 kilometra dolg avtocestni odsek Šentvid–Koseze, v okvir katerega spada tudi predor Šentvid, sta slovesno odprla prvi mož Darsa Tomislav Nemec in minister za promet Radovan Žerjav. "Prav gotovo bodo ljudje, državljanke in državljani, kar hitro pozabili na zaplete pri gradnji predora Šentvid," je ob odprtju avtocestnega odseka, ki se ga je udeležil tudi prvi mož SCT Ivan Zidar, poudaril minister za promet Radovan Žerjav. Dodal pa je, da teh zadev nikakor ne smejo pozabiti stroka, projektanti, izvajalci, nadzor, Dars, DDC, prometno ministrstvo in vsekakor tudi politika.

Skupna investicijska vrednost avtocestnega odseka na severozahodnem predelu Ljubljane znaša 243,75 milijona evrov, in to brez stroškov financiranja. Od tega je samo gradnja predora Šentvid zahtevala 135,7 milijona evrov. V teh vrednostih je upoštevana tudi vrednost gradnje priključnih ramp in dveh priključkov na Celovško cesto, rok za dokončanje teh del pa je jeseni 2009.


Predor Šentvid bo skrajšal povezavo med Karavankami in Ljubljano. © BOBO

 
Novi odsek je zgrajen kot štiripasovnica z odstavnima pasovoma in vmesnim ločilnim pasom ter pri Kosezah povezuje ljubljansko obvoznico in gorenjsko avtocesto. Ima tri priključke, in sicer v Šentvidu, Kosezah in na Podutiški. Predor Šentvid je skupaj z galerijo v Šentvidu dolg 1.480 metrov. Predor sestavljata dve dvopasovni cevi, dve tako imenovani kaverni (velika podzemna prostora, kjer se bosta znotraj predora na avtocesto priključili priključni predorski cevi s Celovške ceste), dve tripasovni cevi in dve priključni cevi s Celovške ceste na glavno predorsko cev.

Janković: Gre za največji projekt
Tudi ljubljanski župan Zoran Janković je po odprtju poudaril izjemen pomen odprtja odseka za Ljubljano in Slovenijo. "Gre za največji projekt, ki ga je Ljubljana dobila v zadnjih 20 letih – dokončano obvoznico. Hvala vsem, ki so delali pri tem projektu. Ne bom zdaj govoril, da je prepozen, ampak končno je odprt," je povedal župan.

Z odprtjem odseka Šentvid–Koseze je daljinski promet z gorenjskega avtocestnega kraka preusmerjen s Celovške ceste na ljubljanski cestni obroč. Celovška cesta v Ljubljani, ki je s povprečnim dnevnim prometom več kot 60.000 vozil trenutno ena od najbolj obremenjenih cest v državi, je tako odslej vsaj delno razbremenjena, pojasnjujejo v Darsu. Ta navaja, da predstavlja predor Šentvid enega od najzahtevnejših avtocestnih objektov na slovenskem ozemlju. Ta čast mu pripada zaradi težavne gradnje prej omenjenih kavern.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.