Inšpekcija nad zvezdice

Foto: Žurnal24 Edini portoroški hotel, ki ima dokazilo o ustreznosti, je Kempinski Palace Porto
Kategorizacija. Štiri- ali petzvezdični hoteli se večinoma še niso prilagodili novim standardom.
Oglej si celoten članek
Od 166 do 216 evrov je začetna cena nočitve za dvoposteljno sobo v portoroškem hotelu s petimi zvezdicami.

“Edini portoroški hotel, ki ima dokazilo, da v celoti ustreza standardom, postavljenim z novim pravilnikom o kategorizaciji nastanitvenih zmogljivosti, je Kempinski Palace Portorož. Ta ima tudi edini v Sloveniji pet zvezdic plus oziroma oznako superior,” pove Ivo Silič iz Slovenske turistične organizacije (STO). Drugi hoteli, ki se kitijo s petimi zvezdicami – Grand hotel Bernardin, Grand hotel Portorož in Grand hotel Metropol – pa morajo določene pomanjkljivosti še odpraviti.

Pomanjkljivosti bomo odpravili do aprila, ko pričakujemo obisk tržne inšpekcije.
Maja Križmančič, Istrabenz turizem

Zamudili rok
Rok za prilagoditev novim merilom za kategorizacijo hotelov, ki so jih po avstrijskem zgledu določili na ministrstvu za gospodarstvo, je sicer potekel konec lanskega leta. Če hotel ne ustreza standardom za število zvezdic, ki jih ima, pa lahko kakšno tudi izgubi. Hotele morajo najprej pregledati pooblaščeni ocenjevalci (za nastanitvene zmogljivosti do treh zvezdic je dovoljeno, da se zgolj samoocenijo), aprila pa naj bi se na teren odpravili tudi tržni inšpektorji.

Storitev ne ocenjujejo

Zvezdice. Pravilnik o kategorizaciji nastanitvenih zmogljivosti določa le tehnične standarde hotela (denimo opremo in velikost sob), ne pa tudi kakovosti storitev. Med najpogostejšimi ugotovljenimi pomanjkljivostmi v hotelih so zavese v kabinah za prhanje in kadeh, namesto katerih bi morale biti stenske pregrade.

Metropol bodo prenovili
“Mislim, da bodo naši hoteli ohranili obstoječe število zvezdic, pri čemer moramo določene malenkosti še popraviti,” je povedal Matjaž Žnidaršič iz Hotelov Bernardin. “Zavedamo se, da je Grand hotel Metropol v dotrajanem stanju, saj se zadnjih 15 let vanj ni vlagalo in je potreben temeljite prenove,” ga je dopolnila predstavnica za stike z javnostmi Petra Zabukovec. O višini investicije in kdaj se je bodo lotili, pa se še niso odločili.

Pomanjkljivosti odpravljajo

“Podaljšati moramo urnik za restavracijo pa tudi čas zajtrka, po novem tudi v štirizvezdičnih hotelih na servirni posodi ne sme biti blagovnih znamk, dopolniti moramo dodatne informacije za goste,” je naštela Maja Križmančič iz Istrabenz turizma. To nameravajo postoriti nekje do aprila, ko pričakujejo obisk tržne inšpekcije. Kot je še omenila, bo tudi štirizvezdični Hotel Riviera dobil oznako plus oziroma superior.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.