Janković gradi na črno

Foto: Žurnal24 Na obeh straneh Ljubljanice so dela že začeli, čeprav MOL kot investitor nima ne
Kazen. Župan z gradnjo brez dokončnega dovoljenja tvega, da bi morala MOL plačati 30 tisoč evrov kazni.
Oglej si celoten članek

Mestna občina Ljubljana (MOL) za gradnjo povezovalne ceste med Roško in Njegoševo cesto nima ne dokončnega ne pravnomočnega gradbenega dovoljenja, zato bi jo lahko gradbeni inšpektor kaznoval z globo od 1.500 do 30 tisoč evrov.

Poleg tega bi lahko izrekel ukrep ustavitve gradnje in naložil odstranitev nelegalno izvedenih delov.

MOP: MOL ne sme graditi
Zakon o graditvi objektov določa, da se z globo do 30 tisoč evrov kaznuje investitor, “če naroči gradnjo objekta ali izvajanje del v zvezi s spremembo namembnosti, pa pred začetkom del ne razpolaga vsaj z dokončnim gradbenim dovoljenjem”.

Kdaj je dokončno?

Razlika. Gradbeno dovoljenje je dokončno, ko zoper njega ni več možna pritožba (ko na primer ta ni bila vložena in je pretekel rok, ko ni bila dovoljena, ko so se ji stranke odpovedale, ko je bila zavržena ali zavrnjena), pravnomočno pa, ko tudi upravni spor ni več možen.

Gradnja. Povezovalno cesto med Njegoševo in Roško cesto bo gradil SCT. Stala bo 16,5 milijona evrov.

Na ministrstvu za okolje in prostor (MOP) so pojasnili, da se lahko gradnja izvaja na podlagi pravnomočnega gradbenega dovoljenja, ne glede na to določbo pa lahko vsak investitor gradi tudi z dokončnim gradbenim dovoljenjem, vendar le na lastno odgovornost.

To pomeni, da investitor tvega, da bo v upravnem sporu gradbeno dovoljenje odpravljeno.

“V konkretnem primeru izdaje gradbenega dovoljenja za Roško cesto investitor nima niti dokončnega gradbenega dovoljenja, kar pomeni, da ne sme graditi,” so potrdili na MOP.

Na ministrstvu zdaj obravnavajo štiri pritožbe na izdano gradbeno dovoljenje, tudi Marinke Kurilić, pobudnice civilne iniciative Tržnice ne damo. Na podlagi teh pritožb bi lahko MOP razveljavilo gradbeno dovoljenje.

Odgovarjali bodo za škodo
Ljubljanski župan Zoran Janković je kljub temu prepričan, da lahko gradijo, saj bodo prevzeli vso odgovornost za morebitno škodo. Ta projekt je sicer eden od njegovih 22 nosilnih projektov iz predvolilnega programa pred štirimi leti.

Takrat je napovedal, da bo notranji cestni obroč z ureditvijo Njegoševe ceste z mostom čez Ljubljanico sklenil leta 2008, nato pa lani poleti rok prestavil na letos.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.