Je Pro Plus zlorabil položaj na trgu?

Foto: IFP
Foto: IFP
Urad za varstvo konkurence (UVK) naj bi pred dnevi zaključil preiskavo in ugotovil, da je Pro Plus zlorabil prevladujoč položaj na trgu televizijskega oglaševanja. Od oglaševalcev naj bi tako zahtevali ekskluzivnost. Na Pro Plusu vse očitke zavračajo.
Oglej si celoten članek

Informacij direktor UVK Damjan Matičič ni želel komentirati, je pa, kot poroča Dnevnik, potrdil, da je urad v postopku zoper Pro Plus izdal povzetek relevantnih dejstev. Po zakonu ima Pro Plus zdaj 45 dni časa, da nanj odgovori.

Pro Plus naj bi tako oglaševalcem ponujal popuste, v zameno pa od njih zahteval, da celotni oglaševalski kolač namenijo njim in torej ne oglašujejo na konkurenčnih televizijah.

UVK naj bi tako ugotovil, da so morali oglaševalci, ki se niso želeli odpovedati oglaševanju na drugih televizijah, za enako storitev plačati tudi za 90 odstotkov višje cene.

Popusti, ki jih je ponujal Pro Plus, so bili tako v prvi vrsti namenjeni oviranju konkurenčnih televizij pri dostopu na oglaševalski trg, poroča Dnevnik.

Svoje stranke naj bi v Pro Plusu tudi redno spremljali in preverjali, ali te izpolnjujejo zaveze. V primeru, da so jih kršili, bi se jim posledično poslabšali pogoji oglaševanja na kanalih Pro Plusa.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 12:46 9. Avgust 2012.

    To je žal res in drži 600%. Na ta račun so se pri nacionalki odzvali z veliklimi rabati in brezplačno …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.