Kako hitro so Putina pripeljali z Brnika pod Vršič

Foto: Saša Despot Ruska kapelica Foto: PIC Putinova kolona Foto: Saša Despot Ruska kapelica Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S600 pullman guard Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S600 pullman guard Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S600 pullman guard Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S600 pullman guard Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz S600 pullman guard
Konvoj z ruskim predsednikom Putinom je po praznih gorenjskih cestah potoval zelo hitro, pa čeprav je bila vmes več kot šestmetrska predsednikova limuzina.
Oglej si celoten članek

Po naših izračunih je konvoj vozil, v katerem so bila vozila slovenske policije, kombiji z drugimi visokimi ruskimi gosti in ožjim spremljevalnim osebjem, reševalno vozilo in seveda Putinova limuzina, za pot med letališčem Jožeta Pučnika in kapelico pod Vršičem potreboval le malce več kot eno uro. 

Po izračunih Googlovih Zemljevidov je pot med Brnikom in kapelico pod Vršičem dolga dobrih 74 kilometrov, kar avtomobil v idealnih razmerah premaga v 57 minutah. Od tega je 55 kilometrov avtoceste.

Putin je imel zaradi izpraznjenih cest na videz sanjske pogoje, vendar pa je pri vožnji v konvoju takšna pot precej zahtevnejša, poleg tega je mercedes-benz S600 pullman dolg kar 6,3 metra in ima 4,3 metra dolgo medosno razdaljo (to je več kot 1,5 metra več od običajnih avtov). Tako dolg avto spraviti po serpentinah Vršiča seveda ni mačji kašelj. 

Kljub temu je slovenskim policistom in ruskim voznikom to uspelo v uri in devetih minutah, kar pomeni, da so vozili s povprečno hitrostjo prek 64 km/h. 

V Putinovo limuzino, ki je kot nova zaradi vse napredne varnostne zaščite gotovo močno presegla nabavno ceno pol milijona evrov, se je na poti v Ljubljano vsedel tudi slovenski predsednik Borut Pahor, ki je tako pot v izdatnem udobju lahko izkoristil tudi za klepet z ruskim kolegom. 

Na trasi Putinovih poti veljajo izredno strogi varnostni ukrepi, policisti so pri vsakem uvozu na avtocesto in dobesedno tudi pod vsakim nadvozom. Traso neprestano spremljajo s policijskimi helikopterji.

Je Putin moral kupiti vinjeto?

Morda se komu postavlja vprašanje, ali bi Darsovi cestninski nadzorniki (vsaj po teoriji) lahko ustavili Putinovo limuzino in šoferja pobarali po nalepki. Putin za vožnjo po slovenskih avtocestah ne potrebuje vinjete, saj zakon o cestninjenju vozila s prednostjo in vozila v spremstvu (ne glede na državo registracije) izvzema iz obveznosti plačila cestninske pristojbine.

Podobno to velja za vsa vozila s prednostjo (reševalci, gasilci ...), pa za vozila, ki opravljajo humanitarne naloge ali za vojaška vozila Slovenske vojske in tujih armad, če so v Sloveniji. Vinjete seveda ne potrebujejo niti vozila Darsa.

PREBERITE ŠE:

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 08:55 1. Avgust 2016.

    Očitno se niso držali omejitev,ki so predpisane.Drugorazredni plačujemo že za najmanjše prekrške(polnimo proračun),da ga lahko prvorazredni serjejo.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.