Za volilno kampanjo štejejo vse politične oglaševalske vsebine in druge oblike politične
propagande, katerih namen je vplivati na odločanje volivk in volivcev. Za volilno kampanjo štejejo
zlasti propaganda v medijih, elektronskih publikacijah in z uporabo telekomunikacijskih storitev,
plakatiranje ter javni shodi. Med stroške volilne kampanje denimo spadajo stroški tiskanja in
razobešanja plakatov, objavljanja predvolilnih oglasov in sporočil v javnih glasilih, stroški
organizacije in izvedbe predvolilnih shodov in stroški tiskanja, reprodukcije in razpošiljanja
predvolilnega materiala, ki se pošilja neposredno volivcem. Višina stroškov, ki jih smejo
organizatorji porabiti za volilno kampanjo, je omejena. Tako ne sme preseči 0,40 evra na
posameznega volilnega upravičenca v volilnem okraju oziroma volilni enoti, v kateri je vložena
lista kandidatov.
Skoraj 1.700.000 volilnih upravičencev
|
|
Po podatkih ministrstva za notranje zadeve bo na letošnjih volitvah 1.699.286 volilnih upravičencev. |