Kekec ali Kekec pašteta? Priljubljena znamka se prodaja

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Trgovci, ki so zamudili nakup blagovne znamke Kekec pašteta, se lahko potegujejo za nakup znamke Kekec. "Bistvena razlika," pravi stečajna upraviteljica Pomurke. Lastnik prve verzije, ki je zanjo plačal 220 tisočakov: "To je en velik cirkus."
Oglej si celoten članek

Včeraj je stečajna upraviteljica Alenka Gril objavila sklep o zbiranju nezavezujočih ponudb za nakup blagovne znamke Kekec, četudi se je pred dobrim letom in pol leta na dražbi prodajala blagovna znamka Kekec paštete. Zanjo je podjetje Osem na dražbi odštelo vrtoglavih 220 tisoč evrov.

"Gre za dve blagovni znanki," nam je pojasnila stečajna upraviteljica in dodala, da za nepoznavalcih res izgleda kot eno ime, a gre za "bistvene razlike": "Vsaka ima svojo registrsko številko pri uradu za intelektualno lastnino. Kekec pašteta - starejša znamka - obsega samo jetrno pašteto, med tem ko novejša znamka, ki jo prodajamo mi, obsega celo paleto izdelkov, na primer tudi mesne narezke."

Registrirali novo znamko, staro "prodali"

Foto: Urad za intelektualno lastnino Kekec pašteta Za prodajo novejše znamke se je upraviteljica, ki vodi stečajni postopek Pomurka mesna industrija, odločila, po tem ko je sodišče zavrnilo njeno zahtevo po izbrisu blagovne znake, ki jo uporablja podjetje Osem. Sodišče - odločitev še ni pravnomočna - je namreč zavrnilo trditev Grilove, da je podjetje Osem kupilo "mrtvo" znamko in uporabljajo znamko Pomurke v stečaju – Kekec.

Za zmedo med paštetami Kekec pa so krivi pravzaprav sami lastniki Pomurke, ki so pred slabim desetletjem zastavili staro znamko Kekec in zaobšli pravila tako, da so leta 2006 na novo registrirali novo znamko in jo nemoteno izdajali še naprej. Staro, ki zajema tudi vsem poznano ikonično grafično podobo, so "prodali" Mipovi družbi DML.

"Imam od 50 do 70 tisoč evrov mesečnega izpada"

Pred šestimi leti je znamko ikoničnih paštet v najem vzelo podjetje Osem, ki vodi Miroslav Flisar, in jo nato januarja 2015 kupilo na javni dražbi od Mipove družbe DML. Flisar, ki s stečajno upraviteljico bije pravno bitko na sodišču, je zmedo z znamka označil za "en velik cirkus", ki mu povzroča škodo. "Vedno je bila samo ena Kekec pašteta, ne glede ali je bil napis s tiskanimi črkami ali pisanimi," je navedel Flisar in dodal, da bodo morali odločiti sodni mlini.

"Dve blagovni znamki na tržišču ne morate obstajati," je dodal še direktor podjetja Osem, ki navaja, da zaradi odločanja sodišča stoji ves marketing in posledično izgubljajo tudi kupce. Mesečno pa jim izpad dohodkov zaradi manjše prodaje ikonične paštete odnese od 50 do 70 tisoč evrov. "To ni malo za takšno majhno podjetje kot smo mi."

barbara.erzen@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 7

  • 08:32 15. April 2019.

    Oprostite, vendar sem vedno jezen, kadar žena kupi Kekec pašteto, namreč sploh ne okusim pravega okusa po pašteti. Veliko boljša …

  • 10:04 1. September 2016.

    prava pašteta je od Kodile,ker je vročinsko polnjena brez enga E-ja,drgač pa Gavrilovič še vedno najboljša po okusu

  • Ja ampak v normalni državi bi novinarji izbrskal ime in tega človeka vprašal zakaj je to dopustil. Pri nas pa …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.