Ko je
Pahor konec lanskega leta napovedal, da bo na volitvah nastopil z ekipo
strokovnjakov, so telefoni ponoreli. Mediji s(m)o začeli klicariti vse, ki so blizu SD in jih
spraševali, ali se je Pahor z njimi pogovarjal. Imena so sicer zaokrožila v javnosti, a nič
dokončnega. Zgodba se je ponovila ta teden, ko se je razvedelo, da bo Pahor v soboto vendarle
predstavil dolgo pričakovano ekipo.
Bom – ne bom. Oba dogodka pa sumljivo spominjata na Pahorjevo cincanje pred
predsedniškimi volitvami. Enkrat so curljale informacije, da bo kandidiral, drugič, da ne bo. Potem
ko je kocka končno padla, pa smo novinarji izvedeli zgolj to, da se je predsednik SD odločil. Kako
in kaj, pa smo znova morali čakati. Vmesni čas pa so bili mediji polni Pahorjevih slik in člankov,
kako se je dragi Borut odločil. Tudi glede imen Pahorjeve ekipe bodo morali volivci počakati, da
predsednik svojo odločitev objavi. To, da se ime dragega Boruta ves ta čas pojavlja v medijih,
skupaj z različnimi imeni in ugibanji, pa je seveda samo kolateralna škoda, ki lahko oglaševanju
samo pomaga. Sicer pa je za naslednji teden znova sklican Zbor za republiko in takrat bo lahko
Tone Jerovšek spet mahal s članki iz dnevnih časopisov, kot je to storil junija
2007, ko Pahor še ni vedel, ali bi bil mandatar ali predsednik republike.
"Oprostite, gospod Peterle, a ne bi bilo pametno, da še vi sporočite, da se še niste povsem
odločili?" je takrat Pahorjevemu glavnemu tekmecu predlagal Jerovšek in sklepal, da bo potem
tudi on deležen takšne pozornosti medijev. Torej: oprostite
Janša, a se ne bi tudi vi odločili, da lista še ni povsem popolna?
Ko zabrnijo telefoni
Da se Pahorjevo ime v medijih pojavlja ob ugibanjih o imenih, je "kolateralna škoda".