S prihodom prvega vlaka so 1. decembra v Ljubljani zaznamovali konec prve faze nadgradnje osrednjega dela glavne železniške postaje. S severnega dela postajnega območja se dela zdaj selijo na južni del, kar bo terjalo večje spremembe režima za potnike, smo poročali. Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je ocenila, da bo nastajajoča nadgrajena osrednja ljubljanska železniška postaja, projekt je z davkom vreden skoraj 244 milijonov evrov, za katerega je država pridobila 175 milijonov evrov sredstev Evropske unije, lep center za prihodnost mobilnosti v državi. A Ljubljančani se ne strinjajo, da je nova železniška postaja tako "lepa".
Kritikam ni videti konca
Pod Facebook objavo Bratušek, kjer je pohvalila novo železniško postajo v Ljubljani, so se zvrstili številni komentarji, kjer Slovenci poudarjajo, da bi za takšen denar pričakovali precej lepšo železniško postajo. "Za takšno vsoto denarja bi človek pričakoval moderno železniško postajo, ne pa nadstrešek, ki je videti kot iz najcenejšega kataloga. Vsaka vas na Kitajskem ima lepšo in bolj dovršeno postajo. Ne vem, ali je problem v izvajalcu ali v naročniku, ampak rezultat je vse prej kot vreden milijonov, ki jih plačujemo davkoplačevalci," je komentirala Slovenka.
Številni dodajajo, da so pričakovali sodobno postajo s tehnološkimi rešitvami, ne pa objekta, ki deluje kot projekcija preteklosti, ne prihodnosti: "A to je moderna postaja? Groza." Ob napovedani skoraj četrt milijardni investiciji bi številni pričakovali arhitekturno boljšo izvedbo: "Za toliko denarja je videti zelo skromno in nič kaj všečno."
Nekateri pišejo, da je nova železniška postaja v Ljubljani videti, kot da je iz socializma: "Vem, da postajo obljubljajo že dolgo. A so delali po prvih načrtih, narejenih še v socializmu?"
Preseneča tudi, da nova železniška postaja v Ljubljani vabi le z napisom 'postaja Ljubljana': "Za napis 'železniška' pa je zmanjkalo denarja? To je videti kot neka trgovina."
Poudarjajo še, da ni takšnih sprememb, kot so jih pričakovali: "Razen malo širšega nadhoda in istih novih peronov ni videti ničesar novega." Morda pa jih zadovolji drugi del prenove, ki se šele začenja.
Barve grozne - socialistična zeleno/modra bljak. Materiali so taki da se jih ne bo dalo čistiti - že sedaj so …
manjka nad vvhodom samo še titov spomenik
Ja Alenka bi se lahko hvalila, če bi postajo gradili Kitajci. Gradili bi veliko hitreje in občutno ceneje. Prav zanimivo …