Kupci letalskih kart lahko reklamacijo uveljavljajo na banki

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Zahtevajo lahko povračilo vplačanega zneska.
Oglej si celoten članek

Potniki, ki so pri Adrii Airways kupili letalske karte z bančno kartico, imajo možnost uveljavljanja reklamacij pri banki, ki je kartico izdala, so po začetku stečaja letalskega prevoznika danes sporočili iz tržnega inšpektorata. Če banka zavrne zahtevek za povračilo plačanega zneska, se lahko potrošnik obrne na Združenje bank Slovenije.

Slovenija Vračilo denarja pri plačilu s kreditno kartico

Potrošniki oz. imetniki bančne kartice lahko pri svoji matični banki, ki je izdajateljica kartice, vložijo zahtevek za povračilo plačanega zneska. To lahko zahtevajo v osmih tednih od dneva, ko je bilo plačilo izvedeno, svojemu zahtevku pa naj priložijo kopijo dokazila o plačani storitvi, podatek o dnevu opravljenega plačila in obvestilo o odpovedanem letu.

Začetek stečajnega postopka kot dokazilo

Glede na to, da je podan predlog za stečaj Adrie Airways, s čimer je potrošnikom oteženo pridobivanje potrdil o odpovedanih letih, je tržni inšpektorat Združenju bank Slovenije predlagal, naj se začetek stečajnega postopka šteje za dokazilo o odpovedi letov ter naj o tem obvestijo banke.

Iz NLB pa so sporočili, da se morajo potniki v primeru nakupa letalskih vozovnic najprej obrniti na prodajno mesto, kjer so vozovnice kupili, in zahtevati povračilo stroškov, ker storitev ni bila oz. ne bo opravljena.

Če se s prodajnim mestom ne morejo dogovoriti, pa se lahko obrnejo na banko, ki je izdajateljica kartice, s katero je bil opravljen nakup letalskih vozovnic. Banki morajo podati finančno reklamacijo oziroma izjavo, iz katere je razvidno, katere storitve niso bile opravljene.

Upoštevati je treba časovne roke

"Tu morajo biti potniki zelo pozorni, in sicer najprej pri tem, da finančno reklamacijo izvedejo pravočasno - najpozneje v 120 dneh od datuma leta, ki ni bil izveden. V finančni reklamaciji morajo navesti datum leta, ki ni bil izveden, in druge podatke o njem, na primer destinacijo, število potnikov, številko leta itd. Koristno je, če priložijo tudi vso morebitno pisno komunikacijo s prodajnim mestom o nakupu letalskih vozovnic in prošnji za vračilo plačanega zneska, POS potrdilo, mesečni izpisek," so pojasnili na banki. Dodali so, da v NLB sicer vsako finančno reklamacijo obravnavajo individualno in v skladu z rednimi postopki reševanja reklamacij.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.