Znane so prve cene avtomobilov in lahko smo optimistični. Praviloma se bodo dražili dragi in potratni modeli z velikim izpustom ogljikovega dioksida. In čeprav ljudski ne bodo cenejši, se vsaj ne bodo dražili.
Kalkulacije. Če ste kupec clia, potem je čisto vseeno, kdaj se odločite za obisk salona, saj bodo spremembe malenkostne in ne bodo pomenile velikega deleža vrednosti novega avtomobila te znamke.
Pri velikih poslovnih limuzinah, ki v ozračje izpustijo nadpovprečno malo škodljivih snovi, bo drugače. Te se bodo zaradi velike vrednosti, ki zdaj še velja za osnovo izračuna DMV, občutneje pocenile, denimo BMW 520d, ki bo po novem cenejši za slaba dva tisočaka. In v finančni krizi sta cela dva tisočaka tudi za tiste, ki so za avto zmožni plačati 43 tisoč evrov, kolikor stane 520d, že toliko, da bodo počakali slaba dva tedna do 1. marca.
Vsekakor pa svetujemo takojšen obisk avtosalona, če se želite voziti v katerem od potratnih bencinarjev s pretiranimi izpusti v ozračje, z ogromno zalogo moči in navora. Te avtomobile bo DMV najbolj prizadel.
Sklep je preprost: vlada uvede davek, ker v državni blagajni potrebuje milijone evrov na leto. Ali nas s takim davkom sili, da se bomo vsi vozili v novih cliih in tako ohranjali naš planet zelen ter vzdrževali Revoz pri življenju, ali želi preprosto le dodatne milijone? Kajti uvožen 20 let star golf iz Nemčije je potraten, neekološki in nevaren. In očitno bo takih krip pri nas vse več – zato ker niso obdavčene.
Ljudski avti bodo še vedno dostopni
Nekaj drži: novi večji avtomobili bodo dražji, izbrani celo cenejši, več pa bo uvoza starih.