Nacionalkin mrk

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Blamaža. Javna televizija ne komentira podatkov, ki kažejo, da je večina aktivnih Slovencev ne gleda.
Oglej si celoten članek

“Gre za neveljavne podatke, zato jih ne moremo komentirati,” so bili odločni na nacionalni televiziji, ko smo jih zaprosili za komentar podatkov o gledanosti slovenskih TV-programov minuli konec tedna. V svojem “poslanstvu”, kot pravijo, namreč pripravljajo programe za vse starostne skupine in javnosti zato posredujejo le podatke, ki zajemajo celotno populacijo. Po podatkih multinacionalke AGB Nielsen Media Research, ki opravlja telemetrične raziskave tudi za naš trg, je bila gledanost programov javne televizije v petek zvečer porazna.

“Podatki so verodostojni in veljajo za segment ljudi oziroma tisto starostno skupino, ki je za oglaševalce najzanimivejša. In seveda so dejansko razlog za razmislek in zaskrbljenost, seveda pa se lahko RTV s konceptualnega vidika odloči, da jih ne bo komentirala,” ocenjuje Marko Milosavljevič, medijski strokovnjak s fakultete za družbene vede.

Konkurenca zadovoljna

Podatki, ki zajemajo gledalce od 18 do 48 let, za petkovo noč (od 23. do 2. ure) celo kažejo, da je prvi program nacionalke gledalo manj ljudi kot TV Pink 3. Gledanost tega programa ima od marca kar 64-odstotno rast. “V šestih mesecih smo dokazali, da lahko po gledanosti prehitimo oba programa nacionalne televizije. V petek sta bila tržni delež oziroma naša gledanost več kot 15-odstotna, v večernem terminu pa je ta poskočila na 24 odstotkov. Večjo gledanost je imel le še Pop TV,” komentira direktor TV Pink 3 Bojan Umer.

Pro Plus potrjuje pravilnost podatkov o petkovi gledanosti, a tega, kako se je odrezala konkurenca, skladno s pogodbo z AGB Nielsen Media Research ne sme komentirati. “Center naše strategije je gledalec, kar potrjujejo odlični podatki o gledanosti,” dodajajo na Pop TV.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 12

  • 07:48 8. September 2012.

    ja kaj pa naj komentira ?to ,da so zanič in še enkrat zanič !!!!

  • 11:15 6. September 2012.

    Ena od dobrih stvari na RTV je, da med oddajami in filmi ni nešteto reklam kot na POP tv...

  • 08:24 6. September 2012.

    pametni Slovenci smo bili vedno v manjšini, kar kaže tudi grafikon.. žal so potrošniški amerikanizaciji beri poneumljanju podlegli deloma tudi …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.