Velikanska gneča v ljubljanskem BTC: Ste slišali, katero trgovino so odprli

Foto: V. L. Foto: V. L. Foto: V. L. Foto: V. L. Foto: V. L. Foto: V. L. Foto: V. L. Foto: V. L. Foto: V. L.
Verjetno se je med vso to množico našel tudi kdo, ki je bil zadovoljen.
Oglej si celoten članek

V pritličju hale A ljubljanskega trgovskega centra BTC se danes vije nepregledna kolona ljudi, polnih pričakovanj. Le kaj bo v našem paketu, so se verjetno vsi spraševali?

Foto: V. L. Povprašali smo Mojco, ki bi si želela kakšne dobre čevlje, poletno oblekico, lahko je tudi ura, nam je dejala. Domen in Zala sta pričakovala kakšen tehnološki pripomoček, njuni paketi so bili večji, težji, 120 evrov sta plačala po tehtanju. Kot sta nam dejala, komaj čakata, da prideta domov, kjer jih bosta odprla. Mogoče ju čaka prijetno presenečenje. 

Foto: V. L. Naša današnja reportaža govori o pop-up trgovini z več kot deset tonami izgubljenih paketov, ki čakajo, da jih odkrijete in kupite. Poseben koncept nakupovanja obiskovalcem ponuja nedostavljene pakete, ki jih je mogoče kupiti po teži.

Vsak ima deset minut časa, da izbere pakete, ki jih pred nakupom ni dovoljeno odpirati. Prodaja poteka po teži: Standardni paket: 1,99 evra za 100 g in premium paket 2,79 evra. 

"Kaj naj s tem?"

Gospa Rafika je za svoje tri pakete plačala 69 evrov. Dovolila nam je, da jih skupaj odpremo. In bila je razočarana. "Kaj naj s tem?" "Brez veze!" Presenečenje je res bilo, vendar kakšno? Električni polnilec balonov, vžigalni kabli za avtomobil in WiFi vmesnik. "Nič od tega ne potrebujem," nam je dejala jezna gospa. 

Foto: V. L. Tudi sami smo bili razočarani nad vsebino. Izbrali smo dva lažja paketa in plačali 39 evrov - avto sedež prevleki in nekakšne vrečke za kovček. Upali smo na kakšen lep kos oblačila, a v paketu ni bilo nič od tega.  Foto: V. L.

Razočaranje? Verjetno se je med to množico našel kdo, ki je bil zadovoljen. Večina pa ...

Še ta informacija: Če želite do paketov priti prej, se lahko postavite v VIP vrsto, stalo vas bo 15 evrov. 

Foto: V. L. Izgubljeni paketi

Vsako leto je v Evropi nedostavljenih več milijonov paketov, naročenih na spletu – največkrat zaradi napačnih naslovov ali logističnih težav. A ko prejemniki že prejmejo vračilo kupnine, takšni paketi pogosto končajo med odpadki, še večkrat pa so uničeni.

V odgovor na to problematiko se je leta 2023 pojavila rešitev francoskega start-up podjetja King Colis, ki je razvilo model vnovične uporabe izgubljenih paketov. Namesto da bi paketi šli v uničenje, jih preko spletne platforme in v začasnih pop-up trgovinah po nakupovalnih središčih po Evropi ponudijo novim kupcem. Ponujali so jih že v Parizu, Rimu, Madridu, Berlinu, Dunaju, Amsterdamu, Kopenhagnu in Stockholmu. Gre za inovativno rešitev, ki zmanjšuje količino odpadkov, obenem pa spodbuja odgovorno potrošnjo in kupcem ponuja edinstveno izkušnjo odkrivanja neznanega, so nam povedali. Trgovina v Ljubljani bo odprta do petka. 

dezurni@styria-media.si

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 23

  • 14:37 20. Junij 2025.

    Tako so kupci so lahko zadovoljni po vrednosti, po želji pričakovanja vsebine pa ne. Kupijo kar ne rabijo.

  • 14:30 20. Junij 2025.

    Kupujejo mačka v žaklju? Za kraljevega prodajalca ni maček v žaklju. Kralji, King Colis, Prepakirajo v iste škatle (pozabljeni-vrnjeni paketi), …

  • 00:48 18. Junij 2025.

    ))) Vroča dekleta čakajo na vas na -- Sexy24.mom

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.