Dars zagotavlja, da bo predor Šentvid brez priključevanja s Celovške ceste prevozen do konca junija prihodnje leto.
| |
Draga gradnja
|
|
Po prvotnih načrtih naj bi predor stal 48 milijonov evrov, do danes pa so predvideni stroški
narasli na že več kot 100 milijonov.
|
V Družbi za avtoceste so odprtje predora Šentvid, ki bo razbremenil eno od najbolj
prometnih cest v Sloveniji – Celovško cesto – sprva napovedali za konec letošnjega leta,
a se je zaradi številnih zapletov odprtje predora zavleklo v prihodnje leto. Dars je že dal razpis
tudi za izgradnjo dvakrat po 80 metrov priključnih predorskih cevi, prek katerih bo omogočena
naknadna priključitev Celovške ceste na avtocesto.
Nadzorniki Darsa so se v četrtek seznanili tudi s poslovanjem družbe v prvih šestih mesecih
letos in se seznanili s prikazom gibanja povprečnih cen gradnje avtocest ter povprečnih cen gradnje
objektov. Seznanili so se tudi z novim akcijskim načrtom uvedbe elektronskega cestninskega sistema
v prostem prometnem toku s pogoji za interoperabilnost v EU.