Oblikovalski oskar za slovensko stekleničko

Foto: Oljarstvo Kocbek
Foto: Oljarstvo Kocbek
Nagrade Red Dot veljajo za nekakšne oblikovalske oskarje. Z njimi se lahko letos pohvalimo tudi v Sloveniji.
Oglej si celoten članek

Mednarodna žirija prestižne svetovno priznane oblikovalske nagrade Red Dot, je za visoko kakovost oblikovanja z rdečim znakom nagradila luksuzno izdajo stekleničke bučnega olja oljarne Kócbek. 

Gre za stekleničko Luxury black bottle, ki je strokovnjake žirante prepričala s svojo zgodbo, edinstvenostjo in unikatnostjo, prestižno nagrado Red Dot pa prejela v kategoriji Blagovnih znamk (Brands & Communication Design) v podkategoriji oblikovanja embalaž (Packagin design). 

Red Dot je svetovno priznana nemška nagrada, ki velja za eno izmed najpomembnejših nagrad v svetu oblikovanja. Podeljujejo jo od leta 1995, ko jo je ustanovil International Council of Societies of Industrial Design. Red dot je nagrada za visoko kakovost dizajna, ki ga mednarodna žirija podeljuje le izbranim izdelkom z izjemnim dizajnom med več kot 10.000 letno prijavljenim kandidatom iz več kot 50 različnih držav.

Foto: Oljarstvo Kocbek

“Ponosni smo, da smo s svojim dolgoletnim trudom, družinsko tradicijo in prepletom odličnega sodelovanja trgu predstavili izjemen slovenski izdelek, ki zadovoljuje najvišje standarde! Za našim trudom se ne skriva nobena priznana PR agencija, ampak orjemo ledino na nam še neznanem oblikovalskem terenu zgolj s srcem in ljubeznijo do tega, kar počnemo že od leta 1929. Predelava bučnega olja na star, tradicionalni način je dobila svojo edinstveno zgodbo v posebej oblikovani steklenici, ki je iz najbolj neoporečnega črnega satiniranega stekla, brez primesi težkih kovin, s katero ohranja njeno notranjost – najvišjo kvaliteto bučnega olja pred zunanjimi vplivi,« je ob prejeti nagradi povedal Gorazd Kocbek.

“Že dolgo časa z veseljem odkrivam, da imamo v Sloveniji neverjetne ljudi, produkte, tradicijo in neverjetne zgodbe. Le kanček sreče je potreben, da se ti svetovi povežejo in jim oblikovalci lahko dodamo tisto noto, ki je potrebna, da se zgodba pravilno zapiše. Dobro oblikovanje je za dobre naročnike - to je edina možna pot, ker samo s skupnimi močmi lahko naredimo takšne projekte, kot smo ga naredili z Gorazdom Kocbekom,” pa je dodal povedal Gregor Žakelj, oblikovalec v studiju Visualbraingravity (VBG).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.