Krivda. "SPL mi je neupravičeno zaračunal zamudne obresti. Gre sicer za le pet centov, a pri takšni masi ljudi se znesek hitro poveča," se jezi potrošnik, ki njihove storitve poravnava prek trajnika. Prav iz tega razloga ne more dojeti, da so zamudne obresti lahko nastale, saj je, kot pravi, imel na računu vedno zadosti sredstev.
Kriv je program
Postopek. "Če je podjetje stranki zaračunalo zamudne obresti, mora stranka to ugovarjati pri podjetju," pravijo pri NLB. Zato poračun zahtevajte pri podjetju SPL.
“Ob zadnjem razdelilniku so bile obračunane zamudne obresti za prepozna plačila naših strank," potrjuje izvršna direktorica ljubljanskega podjetja za upravljanje in vzdrževanje nepremičnin SPL Alma Pašanovič. Dodaja, da so v začetku leta razdelilnik zaradi uvedbe novega računalniškega programa izdali z nekajdnevno zamudo: "Torej namesto kot po navadi do 18. v mesecu smo ga izdali denimo 25. Smo pa zato premaknili njegovo valuto." A za tiste, ki račun plačujejo prek trajnika, bi o novem datumu morali obvestiti banko: "Če podjetje iz različnih razlogov zamudi s posredovanjem podatkov za bremenitve, se podjetje z banko lahko dogovori za drug datum plačila. V tem primeru mora predhodno obvestiti svoje stranke o spremenjenem datumu plačila," pravijo pri NLB, katere komitent je tudi naš bralec.
Vprašanje Pašanovičevi, ali so banko o zamiku roka obvestili, je naletelo na gluha ušesa. Je pa dejstvo, da če tega niso storili, banka 18., kot je bila praksa, ni imela česa zaračunati. V tem primeru je za zamudo kriv SPL, zato obresti ne bi smel zaračunati.