Od 20 do 60 odstotkov ceneje

Foto: Žurnal24

Your browser doesn’t support HTML5 video

Začele so se zimske razprodaje tekstilnega blaga, obutve in športne opreme. Kljub decembrskim znižanjem in gospodarski krizi se trgovci nadejajo podobnega obiska kot lani.
Oglej si celoten članek
Nekatere trgovine so ob začetku razprodaj svoja vrata odprle nekoliko prej kot običajno, spet druge bodo imele ves čas znižanj običajen odpiralni čas. Tudi to, kako dolgo bodo trajale razprodaje, je odvisno od posamezne trgovine. V Emporiumu bodo izdelke po do 50 odstotkov nižjih cenah prodajali do 31. januarja. V Gigasportu bo zimsko znižanje trajalo vse do odprodaje zalog, izdelke pa ponujajo za od 20 do 60 odstotkov ceneje.  V prodajalnah Modiana, Avenija mode in v Maxiju so razprodaje do 40 odstotkov na vsa oblačila in obutev, trajale pa bodo do 28. februarja.

Tržni inšpektorji na delu

Objava o uvedbi razprodaje mora vsebovati podatek o vrsti blaga, odstotku znižanja in času trajanja tovrstne razprodaje. Blago, ki je na razprodaji, mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno. Če je odstotek znižanja objavljen v razponu, mora najvišji odstotek znižanja zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji, je pojasnila glavna tržna inšpektorica Tržnega inšpektorata RS Andrejka Grlić .

V skladu z novimi pravili pri sezonskih razprodajah, ki so bila sprejeta na začetku decembra, velja, da se zimska sezonska razprodaja tekstila in obutve ne sme začeti prej kot prvi delovni ponedeljek v januarju, traja pa lahko največ 60 dni.

Tržna inšpekcija bo v času zimskih posezonskih razprodaj ugotavljala spoštovanje zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami, zlasti z vidika zavajajočega oglaševanja.

Grlićeva obenem opozarja potrošnike, da je treba pri pravicah potrošnika v zvezi z vračanjem ali zamenjavo izdelkov razlikovati od zahtevkov zaradi napake na izdelku in želj potrošnika po zamenjavi izdelka, ki mu ni več všeč oziroma si je premislil in ga želi vrniti ali zamenjati. Če izdelek nima napake, prodajalec takšnega izdelka ni dolžan zamenjati ali vrniti plačane kupnine, razen če je to obljubljal.

Blago mora biti brezhibno
Zveza potrošnikov Slovenije poleg pravil označevanja blaga na razprodajah opozarja na še nekaj stvari. Tako mora biti blago na razprodaji brezhibno, razen če ni posebej označeno, da gre za blago z napako. Če se izkaže, da ima izdelek stvarno napako, ima potrošnik pravico uveljavljati reklamacijo prav tako kot v redni prodaji v času izven sezonskih razprodaj.

"Slabo že nekaj sezon"
V Sportini že nekaj sezon opazajo slabši obisk razprodaj, "kajti trend razprodaj tako kot po svetu tudi pri nas upada" . Večje gneče ob začetku razprodaj ni bilo, pričakujejo pa jo v popoldanskem času.

Finančno krizo so občutili že pred letom dni. "Prodajo smo imeli na primerljivih lokacijah med letom nižjo v povprečju za 15 %, decembra pa je bila prodaja enaka kot lani. Pričakujemo, da bo tudi promet v januarju enak lanskemu, " dodajajo v Sportini. 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.