Oglasi na Bolhi plačljivi

Foto: Bolha Bolha Foto: Bolha Bolha Foto: Bolha Bolha Foto: Bolha Bolha Foto: Bolha Bolha
Objavo malih oglasov morajo v nekaterih kategorijah plačati tudi fizične osebe.
Oglej si celoten članek

"Bolha računa za objavo oglasa," nas je obvestil bralec. Za zdaj so plačljive le nekatere kategorije. 

Objava oglasa je plačljiva v rubrikah Pametni mobilni telefoni, Deli za mobilne telefone in Dodatki za telefone, Turizem, Storitve, Psi z rodovnikom in Mačke z rodovnikom ter rubrika Poslovna oprema. Cene so različne. Za mesečni oglas v rubriki Turizem je treba plačati 19,90 evra, za prodajo mačka ali psa pa za sedem dni objave 3,50 evra, za 30 dni pa 9,99 evra. Enaka je cena oglasa pri storitvah, za oglas za prodajo mobilnega telefona pa je treba plačati 1,30 evra (en teden) oziroma 1,95 evra za 30 dni. 

Na Bolhi pravijo, da ne gre za novost, saj je na primer oglaševanje v rubriki Turizem objava oglasa plačljiva že skoraj deset let "zaradi narave oddaje turističnih kapacitete, ki jo lahko opravljajo tudi fizične osebe", v kategoriji mobilni telefoni pa so jo uvedli v začetku leta. 

Udarili drage predmete in preprodajalce

Na vprašanje, kako so se odločili, katere kategorije bodo zaračunavali, pa odgovarjajo: "Gre za kategorije, kjer se prodajajo predmeti višje vrednosti ali pa kategorije, kjer je zelo dejavna preprodaja. Ravno slednje kvari kakovost ponudbe in izkušnje ter s tem meče slabo luč na storitev, ki deluje kot uspešno stičišče ponudbe in povpraševanja med ozaveščenimi potrošniki na trgu. Z uvedbo mikrozneskov za objavo oglasa se po naših izkušnjah in izkušnjah podobnih oglasnikov iz tujine delež preprodajalcev zmanjša, ponudba postane bolj pestra in izkušnja bolj kakovostna."

S plačilom preprečili tudi podvojene oglase

Na vprašanje, kakšni so odzivi uporabnikov in ali se je zmanjšalo število oglasov, pa pravijo, da ne. "Uporabniki tak način dobro sprejemajo in nismo opazili upada realnega števila oglasov in tudi ne povečanih negativnih odzivov na uvedbo plačljive kategorije (nazadnje na področju pametnih mobilnih telefonov v začetku leta). Menimo, da se v današnjem času uporabniki zavedajo, da samo zato, ker je storitev na spletu, ni nujno brezplačna in so vajeni, da plačujejo mikrozneske za različne tuje spletne storitve. Na prvi pogled se je število oglasov za pametne mobilne telefone zmanjšalo, vendar pa smo po podrobni analizi ugotovili, da se je predvsem zmanjšalo število podvojenih oglasov, ki so jih uporabniki večkrat objavljali, da bi dosegli višjo pozicijo v seznamu in so s tem kvarili vsebino strani ter uporabniško izkušnjo. Z uvedbo minimalnega zneska 1,95 evra za 30 dnevni oglas za pametni mobilni telefon smo uspešno zajezili težave s kakovostjo ponudbe, preprodajalci in drugimi poskusi goljufij. Podobno smo ugotovili že pred leti, ko smo uvedli plačljivost podkategorije rodovniške psi in mačke," pojasnjujejo na Bolhi. 

Oglasi za največ vredno blago: nepremičnine in avtomobile pa ostajajo brezplačni. "V svetu sta to najbolj pogosto plačljivi kategoriji, v Sloveniji pa je v tem pogledu trg specifičen. Verjetno lahko pričakujemo, da bo tudi na slovenskem trgu prišlo do spremembe poslovnega modela v prihodnosti in takrat bomo tudi mi razmislili o takem koraku," pravijo na Bolhi, ki ji v tem segmentu konkurirata močna specializirana portala avto.net in nepremicnine.net. 

Bolha je sicer druga najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji, oktobra jo je obiskalo več kot 566 tisoč uporabnikov spleta, kar je več kot na primer spletno stran RTV Slovenije, ustvarili pa so 131 milijonov prikazov spletnih strani, kar je največ v Sloveniji in skoraj dvakrat toliko kot spletna stran 24ur. Pri splošnih oglasih pa praktično nima konkurence, Salomonov oglasnik je na spletu le bleda senca nekdanjega kralja tiskanih malih oglasov. Na naša vprašanja, ali so zabeležili povečanje oddanih oglasov v kategorijah, ki so na Bolhi plačljive, pa niso odgovorili. 

Novih plačljivih kategorij zaenkrat ne bo, toda ... 

"V tem trenutku o novih plačljivih kategorijah ne razmišljamo vendar pa imamo namen uporabnikom omogočiti več dodatnih plačljivih storitev za bolj učinkovito prodajo oziroma boljšo nakupno izkušnjo," pravijo na Bolhi. 

Spletni oglasnik Bolha je že doslej ponujal plačljive storitve kot so skok oglasa na vrh, izpostavljeni oglas ter oznaka nujno prodam ali znižana cena. 

Najbolj priljubljena izbirna plačljiva storitev je izpostavljeni oglas. "S to storitvijo se uporabnikov oglas prikazuje na vrhu strani in tudi na dnu podatrani kategorije ter s tem lahko prodajalec dobi do petkrat  več ogledov in klikov na oglas. Tako tudi hitreje proda oziroma proda za višjo ceno od povprečne v kategoriji. Izpostavljenemu oglasu sledi Skok na vrh, ki že za 10 centov omogoči, da svoj oglas enkratno odskočite na vrh seznama in s tem ponovno pridobite več ogledov, saj oglasi na vrhu seznama dobijo več ogledov kot je to znano tudi pri vseh drugih spletnih seznamih in rezultatih iskanja," pravijo na Bolhi. Dodajajo, da se je delež uporabnikov, ki se odločijo za te dodatne plačljive storitve, v letu dni povečal za 65 odstotkov. 

janez.zalaznik@zurnal24.si

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 12

  • 14:41 20. Julij 2022.

    Potrebujete posojilo za nakup hiše, avtomobila ali financiranje različnih dejavnosti, pošljite nam e-pošto. Zahteva je hitro obdelana in denar nakazan …

  • 08:41 9. Marec 2022.

    Dober dan, Tukaj se prijavite za posojila za reševanje vaših finančnih težav ali za začetek podjetja po zelo nizki obrestni …

  • 11:50 14. Avgust 2020.

    Sem gospa Bedet, pošiljam ponudbo za posojilo med posamezniki, ki vam omogoca, da brez skrbi uresnicite svoje sanje. Ce potrebujete …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.