Opozarjali na prevaro, to se je izkazalo ...

Foto: Anže Petkovšek
Foto: Anže Petkovšek
Prejšnji teden smo poročali o opozorilu Lidla pred prevaro. A izkazalo se je, da ni šlo za prevaro.
Oglej si celoten članek

"Kupce obveščamo, da so se na vhodih naših trgovin znašla obvestila o možnosti dodatnih popustov. Gre za prevaro, zato pozivamo, da ne klikate na povezave ali si naložite aplikacije, saj se s tem izpostavljate nevarnosti zlorabe podatkov oziroma nepredvidenim stroškom," je Lidl prejšnji teden zapisal na tviterju. 

V Lidlu so potrdili, da so umaknili obvestilo, da gre za prevaro in potrdili, da so v stiku s podjetjem Vivid Money.

Oglasil se nam je tudi Adrian Smiatek, ki je v tem podjetju odgovoren za komuniciranje.

"Ni šlo za prevara ali kaj podobnega. Vivid Money je mobilna banka s sedežem v Berlinu, ki med drugim ponuja tudi povračilo dela denarja za nakupe, tako imenovani cash-back, med drugim tudi v Lidlovih supermarketih," je pojasnil Smiatek.

Zaplet je po njegovih besedah zakuhal navdušen uporabnik njihovih storitev, ki je informacijo o mobilni banki in možnostih, ki jih ponuja, nalepil na vrata Lidlovih trgovin v Sloveniji.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 10:21 11. April 2021.

    hm kralji ulice ne smejo pohajkovati po parkiriščih Lidla, tu pa pride en osebek in lima oglase , ki hvalijo …

  • 20:06 10. April 2021.

    "navdušen uporabnik"...pa kaj smo leta 1800 al kaj ...plačan je bil in je dal reklamo tam kamor jo je moral

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.