Blagovna znamka. Petrol se z agencijami pogovarja o novi blagovni znamki goriv, ki bo zamenjala Ultimax, smo izvedeli iz zanesljivih virov. Da so bili povabljeni k sodelovanju, so za Žurnal potrdili pri agencijah Futura in Pristop. V Petrolu nam na vprašanje, ali so oziroma še bodo iskali ime, niso odgovorili.
Spomnimo, zamenjavo imena, saj je zelo podobno njihovemu BP Ultimate, želi doseči britanski naftar BP.
Pristop potrdil sodelovanje
“Petrol ni sprejel nikakršne odločitve o zamenjavi imena blagovne znamke Ultimax,” trdijo v Petrolu. Neuradno pa smo izvedeli, da se srečanja s povabljenimi agencijami že pripravljajo, kar so potrdili tudi na agenciji Pristop: “Petrol nas je res pozval k razmisleku o potencialni novi znamki produkta goriv.” Naj omenimo, da je zdajšnja znamka Ultimax delo prav te agencije (koliko jim je Petrol plačal za ime, nam niso razkrili, “saj bi s tem kršili dobro poslovno prakso sodelovanja z naročniki”). K sodelovanju pa je bila povabljena tudi agencija Futura, so potrdili v četrtek. Poleg omenjenih dveh – tako pravijo v Futuri –, naj bi bilo k sodelovanju povabljenih še sedem agencij (skupaj tako devet).
BP razmišlja o ukrepih
V britanskem BP so v četrtek potrdili, da so Petrol prosili, naj preneha uporabljati ime Ultimax. Ali so zoper slovenskega naftarja že vložili oziroma ali nameravajo vložili tožbo, v britanskem podjetju niso želeli komentirati: “O nadaljnjih ukrepih še razmišljamo, drugih zadev pa ne komentiramo.”
Brez odgovora
Koliko je Petrol stala blagovna znamka Ultimax in koliko oglaševanje, iz Petrola do zaključka redakcije niso sporočili.