Plastiko bodo odstranili z viadukta

Foto: Žurnal24 Do 23. junija bo z viadukta Tržiška Bistrica odstranjena plastična dilatacija.
SCT bo prihodnji teden začel z zamenjavo dilatacij na viaduktu Tržiška Bistrica na odseku gorenjske avtoceste Podtabor–Naklo. Obnova bo zaključena do 23. junija.
Oglej si celoten članek

Vzdrževalci Družbe za avtoceste RS (Dars) bodo v ponedeljek začeli postavljati zaporo ceste, promet pa bo v času del, ki naj bi se zaključila do 23. junija, na viaduktu potekal dvosmerno po drugi polovici avtoceste. Kot so pojasnili na Darsu, bo izvajalec del, SCT, predvidoma v ponedeljek začel demontirati obstoječi dilataciji na vozišču viadukta v smeri proti Ljubljani. Sledila bo priprava betonske površine za vgraditev novih dilatacij, ki jih bodo vgradili predvidoma v nedeljo, 17. maja.

 

Dela se počasi končujejo

Predvidoma v ponedeljek se bodo na primorski avtocesti zaključila obnovitvena dela na podvozu Unec, medtem ko se bodo obnovitvena dela na podvozu Dilce zaključila predvidoma sredi prihodnjega tedna.

Za zdaj bo tako na primorski avtocesti ostala samo še prometna zapora na vozišču v smeri Kopra pred viaduktom Ravbarkomanda, kjer je začetek del predviden sredi maja.

Pred naslednjimi fazami del mora beton odležati, da doseže potrebno trdnost, zato v tem obdobju ne bo večjih aktivnosti na gradbišču. Sledila bo izvedba hidroizolacije in asfaltiranje, kar je odvisno od vremenskih razmer, ter odstranitev zapore. Odstranitev delovne zapore na desni polovici avtoceste bo predvidoma 30. maja. Po enakem postopku bo nato izvajalec del saniral še levo polovico avtoceste v smeri proti Jesenicam. Predviden zaključek del in odstranitev delovne zapore je načrtovan za 23. junij.

Za zamenjavo poškodovanih dilatacij je Dars z družbo SCT kot izvajalcem del sklenil dogovor januarja letos. V njem je opredeljena sanacija oziroma vgraditev nove dilatacije ter delitev stroškov, pri čemer Dars plača le razliko do vrednosti zamenjave novega tipa dilatacije, sama dela pa so strošek izvajalca del iz naslova garancije za dobro izvedbo del. Zaradi tehnoloških značilnosti postopka zamenjave sanacija objekta v zimskem obdobju ni izvedljiva, pojasnjujejo v Darsu.

Dilatacije so najbolj obremenjen in izpostavljen del viaduktov. Na slovenskem avtocestnem omrežju je v vseh objektih v upravljanju in vzdrževanju Darsa vgrajenih prek tisoč dilatacij, od tega je večina kovinskih, medtem ko so dilatacije na viaduktu Tržiška Bistrica še gumene in jih bodo zdaj zamenjali za kovinske, saj je uporaba gumenih zaradi večje možnosti njihovih poškodb že šest let prepovedana.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.