Ladjico, ko so jo lastniki poimenovali Dravska vila, je v soboto zjutraj v vodo pospremilo okoli 300 radovednežev, med njimi tudi župan Mestne občine Maribor (MOM) Franc Kangler. Kar 47 ton težka ladja bi po prvotnih obljubah občinarjev in lastnika Marjana Krajnca morala zapluti že oktobra 2007, vendar naj bi jo več kot dve leti gradili v srbski ladjedelnici v Padini. Kolikšna je njena cena, še vedno ostaja skrivnost. Nekateri pa vrednost ladjice ocenjujejo na 250 tisoč evrov.
Kos ladjici za popotnico
Že pred prihodom Dravske vile je Kosova protikorupcijska komisija podala mnenje, da je MOM pri izbiri koncesionarja za prevoz z ladjico po reki Dravi ravnala koruptivno. Komisija, ki so jo sestavljali podžupana Andrej Verlič in Rok Peče, predstavnik komunalne direkcije David Polutnik ter direktor Zavoda za turizem Maribor Milan Razdevšek, je namreč Kranjcu podelila koncesijo za opravljanje turističnega prevoza po Dravi, in sicer za deset let. Subvencija MOM Krajnčevi agenciji Don travel naj bi bila, kot so leta 2007 pojasnili pristojni na občini, vsako leto okoli 20 tisoč evrov, saj naj bi bili prevozi za občane štirikrat na dan brezplačni.
Zdaj pa na MOM trdijo, da niso podelili koncesije in da so leta 2007 izbrali le najugodnejšega ponudnika, saj zakon o plovbi po celinskih vodah veleva, da mora biti javni prevoz oseb ali blaga dostopen vsakemu pod enakimi pogoji. Tudi proračunskega denarja naj agenciji ne bi podelili. “Še vedno sem prepričan, da nam Kos meče polena pod noge in da je proti Mariboru in njihovim projektom,” je za Žurnal24 ponovno pojasnil Kangler.
Po dveh letih na Dravi
Z zamudo. Občina je koncesijo podelila že pred dvema letoma. Kos meni, da nezakonito.