Podeljena magdalena in modrci

Foto: Žurnal24 Najprestižnejšo nagrado festivala Magdalena je letos prejela hrvaška oblikovalka
Najprestižnejšo nagrado festivala Magdalena je letos prejela hrvaška oblikovalka Katarina Zlatec za projekt DKSB Catalog.
Oglej si celoten članek

Maribor. Najprestižnejšo nagrado festivala Magdalena je letos prejela hrvaška oblikovalka Katarina Zlatec za projekt DKSB Catalog, ki je bil poleg glavne nagrade festivala nagrajen z zlatim modrcem za najboljši spoof oglas. Zlatčeva je prejela še zlati modrc za oblikovanje ovitka glasbene zgoščenke Behaviour dua Pet Shop Boys.

Zmagovalno delo je drugačno od drugih predvsem zato, ker deluje na različnih ravneh: je družbeno angažirano, ponuja odgovor na problem, oblikovalsko je dobro izvedeno, vsebuje pa tudi element humorja, zaradi katerega se zasidra v spomin,” o zmagovalnem delu pravi Mel Woods (desno), predsednica žirije in britanska strokovnjakinja za oblikovanje.

Slovenci manj uspešni

Slovenski kreativci so imeli na letošnji Magdaleni nekoliko manj uspeha kot lani. Prislužili so si en zlati in dva srebrna modrca. Zlatega sta za komunikacijsko kampanjo Fishy Cats dobila Sašo Petek in Boštjan Vidovič, srebrnega pa Tine Lugarič in Nenad Cizl za eksperimentalno delo Caterindia ter Andrej Baša in Jure Požun za tiskani oglas Couple.

Letos so mladi kreativci v 14 kategorijah prijavili kar 547 del.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.