Potegnili dve trasi

Foto: Žurnal24 Po glavni prometni osi se pogosto, ob konicah pa skoraj vedno promet vije kot ja
Zamik trase obvoznice. Na naslednji seji ga bo predlagala kranjska mestna uprava.
Oglej si celoten članek

Kranj. Trasi težko pričakovane severne obvoznice se obetajo spremembe. Kranjska mestna uprava jo želi prilagoditi napovedani hitri železnici, se izogniti neprijetnemu prekrivanju in pospešiti dejavnosti, zato se je prostorskega umeščanja obeh tras lotila kar sama. Rešitev bo v sklopu občinskega prostorskega načrta predstavila na naslednji seji sveta, predvidoma še ta mesec.

Težko pričakovana
Leta 2013.
Težko pričakovana severna obvoznica naj bi razbremenila osrednjo mestno žilo, ki teče po Kidričevi in Oldhamski cesti ter po Cesti Staneta Žagarja. Potekala naj bi od avtocestnega priključka Kranj vzhod do križišča na Polici pri Naklem. Dolga naj bi bila pet kilometrov. Trasa severne obvoznice naj bi bila v novih prostorskih načrtih zamaknjena od deset do sto metrov.

Polžje napredovanje
Predstavniki direkcije za ceste so ob obisku pred štirimi leti napovedali, da bi lahko promet po njej stekel leta 2013; zdaj so bolj zadržani. “Terminski načrt izgradnje in cenovni vidik investicije v tem trenutku nista znana,” so zapisali. Krivdo za polžje napredovanje so pripisali občini in pojasnili, da še vedno čakajo na idejno rešitev poteka obvoznice in prometno študijo mesta Kranj, da pa Kranjčani teh gradiv kljub večkratnim povabilom še niso predstavili oziroma predali v pregled in nadaljnje postopke. “Brez pobude Mestne občine Kranj Direkcija RS za ceste postopkov ne more začeti,” so dejali.

Kranjčani pojasnjujejo
Kranjski podžupan Stane Štraus je spomnil na napovedi, po katerih naj bi v istem koridorju kot obvoznica tekla tudi nova železnica. “Kolikor nam je znano, natančna trasa železnice še ni določena, saj Javna agencija za železniški promet (AŽP) še vedno proučuje različne rešitve,” je dejal kranjski župan Damijan Perne. Da se obvoznica in železnica ne bi prepletali, je mestna uprava prvotno traso obvoznice nekoliko zamaknila, na lastno pest pa zarisala tudi traso železnice. “Omenjeni koridor je prostorsko omejen. Mestna občina Kranj ga ne želi prepustiti zgolj trasi hitre železnice,” je v odgovoru na svetniško vprašanje pojasnil Perne.

10 do sto metrov naj bi bila v novih prostorskih načrtih zamaknjena trasa severne obvoznice.

Da ne bi bremzala
Kot že omenjeno, se je občina prostorskega umeščanja obeh tras lotila sama, saj meni, da ju je smiselno načrtovati skupaj in da ne bi železnice čakali v nedogled, so pojasnili v vodstvu mestne uprave. Svojo rešitev bodo predstavili še ta mesec na seji mestnega sveta. Ker predlog predvideva zamik ceste, naj bi bil viadukt čez kanjon Kokre krajši.

Ob pričakovani potrditvi v prvi obravnavi bomo s temi prostorskimi izhodišči uradno seznanili predstavnike ministrstev za okolje in promet ter AŽP,” je sklenil Perne.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.