Povprečni kupec k štirim trgovcem

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Nakupovalne navade. Manj je kupcev, ki se v trgovini odločajo, kaj bodo kupili, in vse več tistih z lističi.
Oglej si celoten članek

V Sparu je bilo lani opravljenih že 47 milijonov nakupov. Povprečna košarica je stala 17 evrov in je, kot je dejal Igor Mervič, generalni direktor Spara Slovenija, kljub krizi po vrednosti ostala razmeroma nespremenjena.

Bruto promet Spara se je lani povečal za 2,8 odstotka in presegel 713 milijonov evrov. Koliko je bilo dobička, Mervič spet ni razkril, “saj je tak korporativni kodeks, ki se ni spremenil”.

Je pa povedal, da se po njihovih opažanjih potrošniki o tem, kaj bodo kupili, ne odločajo več v trgovini. “Za nakupe imajo nakupovalne lističe. To je fenomen, ki ga opažajo tudi v tujini,” je še dejal in dodal, da še vedno obstaja segment kupcev, ki trdijo, da zaradi krize ne bodo spremenili nakupovalnih navad.

Po drugi strani pa raste delež trgovskih znamk in nakupov, ki so vezani na določene akcije. Poleg tega ugotavljajo, da povprečni kupec zdaj nakupuje že v štirih različnih trgovskih 
verigah.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.