Poznavanje strank je pot k boljši prodaji

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Kako pomembno je poznavanje strank, hitro ugotovimo, ko jim želimo ponuditi neki nov izdelek oziroma storitev. Ali poznamo navade in potrebe naših strank? Imamo arhivirane vse nakupe, povpraševanja? Kako pomembni so ti podatki, se običajno zavemo, ko si z obstoječimi kupci želimo nadaljnjega sodelovanja (novih nakupov).
Oglej si celoten članek

Po izračunih strokovnjakov je danes od 5 do 20 % možnosti, da bomo izdelek oziroma storitev prodali novi stranki – ter kar od 60 do 70 % možnosti, da se bo nov nakup zgodil pri obstoječih strankah. 

Vaš cilj naj bo zadovoljstvo strank

Z novostmi, izboljšavami izdelka oziroma storitve, moramo stremeti k zadovoljstvu naših strank. Novi izdelek mora imeti zanje vrednost in jim omogočiti koristi, sicer bo to zadovoljstvo le kratkotrajno. S tem ko se odpira polje zaupanja med nami in uporabnikom, se ustvarjajo dolgoročne koristi za oba. Seveda je velik izziv za prodajno ekipo, da uspe stranki z ustreznimi prodajnimi pristopi podati potrebne informacije. Ustrezna strategija prodajnih korakov in aktivnosti v posamezni fazi pa je nujen predpogoj za uspešno realizacijo (prodajo).

Pregled prodajnih priložnosti

Vsakdo, ki dela v prodaji, je najbrž že občutil, kako neprijetno in predvsem zamudno je, če potrebnih podatkov o strankah nimamo hitro pri roki. V najboljših primerih imamo vse ponudbe arhivirane v eni mapi, dogovori pa so v elektronski pošti ali še slabše – v zvezku; in če smo bili zelo pridni, obstaja morda tudi zapisnik kakega sestanka. Pregled nad strankami nam omogoča uspešnejše načrtovanje, saj je izjemno pomembno, da se nakup zgodi v določeni prodajni fazi. S pomočjo programa CRM lahko temu dosledno sledimo, pravočasno ukrepamo in zato hitreje zaključimo posel.

Intrix – CRM po vaši meri

Poleg tega, da sistem CRMomogoča popoln pregled nad strankami in aktivnostmi z njimi, ponuja tudi ustrezno analizo zbranih podatkov in načrtovanje nadaljnjih aktivnosti na podlagi pridobljenih rezultatov. Za uspešnejše in učinkovitejše delo ga je smiselno individualno prilagoditi posebnostim slehernega uporabnika. Ekipa Intrix CRM je uporabnikom stalno na voljo, tako v procesu uvedbe kot tudi uporabe. Program Intrix lahko kadarkoli brezplačno preizkusite in preverite priložnosti, ki jih ponuja.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.