Začel se bo 14. oglaševalski festival Zlati boben, na katerem se bodo za nagrade potegovala 3104 dela iz 39 držav. Sam festival pa bo tudi v znamenju Avstrije.
Festival bo potekal vse do 19. oktobra, ko se bo za nagrade Zlatega bobna in uvrstitev za
tekmovanje The Cup potegovalo 2628 del, 230 del za nagrade Piran Portorož Advertising Award
in 246 del za nagrado za najboljšo fotografijo.
Največ del iz Romunije
|
Tokratni festival bo predvsem v znamenju Avstrije in tam dobro poznane
stojnice za prodajo klobasic.
|
|
Največ del so tako kot lani prijavile oglaševalske agencije iz Romunije. Ti so letos
prijavili 343 del, kar je za 23 odstotkov več kot lani. Sledijo Avstrijci (229 del), Poljaki (207
del), Čehi (206 del) in Rusi (200 del). Sledijo jim slovenske agencije, ki so prijavile 180 del.
Med prijavitelji iz Slovenije je največ del prijavila Futura DDB (32 del), sledijo Mayer McCann
(23), Original ter Publics/Pubilcs Groupe s po 20 deli, Luna TBWA (16 del) in Pristop s 14
prijavljenimi deli. Precejšnje rasti prijavljenih del organizatorji ugotavljajo tudi iz Izraela, od
koder so letos prijavili 134 in lani 41 del, s Finskega (77 del, 54 del), iz Turčije (112, 61 del),
Švice (71 del, dve deli) in z Nizozemskega (18 del, dve deli).
Predovičeva
je omenila tudi visoko rast števila prijavljenih del iz Srbije, Litve,
Ukrajine in Bolgarije.
Festival v znamenju Avstrije
Festival bo potekal pod geslom Onkraj obzorij, tako z idejo kot tudi z
oglaševalskimi sredstvi pa bo kreativno najbolj v ospredju nacionalna zabava Avstrije, ki jo bo
v sredo pripravila avstrijsko-slovenska agencija Strobl+Strobl Advertising. Linški oglaševalci
so v ta namen 70 let stari bivalni prikolici nadeli nov kreativni videz.
"Kot glavno vizualno podobo pri vseh oglaševalskih sredstvih – posterjih, letakih in
karticah – bomo uporabili v Avstriji dobro poznano stojnico za prodajo klobasic, tako
imenovano Würstelstand, ki smo jo uredili v lastnem dizajnu. Stojnico bomo uporabili tudi na
zabavi,"
pravi direktor omenjene oglaševalske agencije.