Trikrat premislimo, preden kupimo. Trgovci so še vedno v prednosti.
Foto: Urban Lavrenčič
Katarina Pernat
Čas počitnic in oddiha na morju je tu. Marsikatera družina je letos komaj zbrala prihranke iz vseh nogavic ali izkoristila obročno plačilo za tistih sedem dni oddiha pri sosedih na obali. Ob nenehnih slabih novicah glede gospodarstva doma in po svetu, ko ekonomisti zmajujejo z glavo, da še dolgo ne bo rožnato, je bolje dati zadnji denar za počitnice na morju, daleč od realnosti, kot pa imeti v omari novo krilo ali še en par poceni natikačev. Tudi tisti, ki imajo to srečo, da vsak mesec dobijo plačo, dvakrat premislijo, ali je v teh časih sploh pametno zapravljati. Za oblačila in obutev, seveda. Da se trgovci prilagajajo stanju na trgu, je še toliko bolj opaziti v času akcij in popustov. Znižanja tudi za 80 odstotkov potrošniki pred leti nismo poznali. Odpira se vse več poceni trgovin s turško in kitajsko robo, ki ponujajo tekstil in obutev po smešno nizkih cenah. Kakovost je sicer temu primerna. Vsaj v Mariboru pa je bila včeraj v teh trgovinah največja gneča. Le kakšne morajo biti marže trgovcev, če zdaj ponujajo majice tudi po tri evre, kopalke po štiri evre, kičast nakit po evro, pa še kljub temu nekaj zaslužijo ...
Akcije. Ali sploh še kdo kupuje po rednih cenah? Trgovci so poskrbeli, da vse leto pripravljajo akcije. Omislili so si popuste že skoraj za vsak malo večji praznik. V času splošnega varčevanja je namreč pomemben občutek potrošnika, da "prišpara" vsaj nekaj denarja, pa četudi je trgovec še vedno mastno zaslužil.
Komentar se navezuje na članek Nakupovalne evforije ni več.