Reklamacije niso upoštevali, ponujali so izvedensko mnenje

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Primer potrošnice, ki je bila nezadovoljna s kupljeno sedežno garnituro. Prodajalec ji reklamacije ni priznal, ponujal ji je celo izvedensko mnenje. Tega je nato pridobila še sama.
Oglej si celoten članek

"Ko sem v trgovini kupila sedežno garnituro, sem se pozanimala tudi o primernem vzdrževanju. Že po nekaj tednih uporabe pa se je začelo blago opazno 'muckati'. Sedežno garnituro sem reklamirala in trgovina je opravila ogled. Reklamacijo so zavrnili, češ da sem garnituro nepravilno vzdrževala," na spletni strani Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) opisuje potrošnica.

Z odgovorom ni bila zadovoljna, zahtevala je, da odločitev utemeljijo in garnituro testirajo. Čez nekaj časa so ji odgovorili, da je blago za garnituro testiral že proizvajalec, ki da ni ugotovil napak, za videz tkanine pa da je krivo nepravilno vzdrževanje in domače živali. "Domačih živali nimam, garnituro pa sem čistila le zelo previdno, zato sem prodajalca znova povabila na ogled. Dobila sem le novo pisno zavrnitev reklamacije, tokrat s priloženim izvedenčevim pisnim mnenjem."

Tudi tokrat se ni zadovoljila z odgovorom, saj izvedenec ni opravil ogleda, pač pa je le testiral vzorec blaga, ki mu ga je posredoval proizvajalec. "Zato sem poiskala drugega izvedenca in pridobila pisno mnenje, da je moja reklamacija upravičena, saj je bilo svaljkanje tkanine zelo opazno, vrsta tkanine pa je neprimerna za oblazinjenje sedežne garniture." Z vprašanjem, kako naj ravna naprej, se je obrnila na ZPS.

Na koncu so ji sedežno preoblekli

"Po 37. členu Zakona o varstvu potrošnikov gre za stvarno napako, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo ali za promet. Potrošnik mora v obvestilu natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Ker je podjetje obstoj stvarne napake zavrnilo in tudi predložilo izvedensko mnenje, lahko potrošnik pridobi mnenje drugega izvedenca, ki pa ga mora plačati sam," pojasnjujejo na ZPS.

Po pridobljenem izvedenskem mnenju lahko potrošnik ponovno reklamira blago pri podjetju ali pa za pomoč pri reklamaciji prosi Tržni inšpektorat RS.

V opisanem primeru so podjetju v imenu potrošnice pisali pri ZPS-ju in jih pozvali, naj ugodno rešijo reklamacijo, v dokaz pa so priložili tudi izvedensko mnenje, ki ga je pridobila potrošnica.

Podjetje je reklamaciji nazadnje ugodilo in ponudilo, da garnituro preoblečejo v drugo blago po izboru potrošnice. Potrošnica je s tem soglašala.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 15

  • 11:42 30. Julij 2016.

    Glede na izkušnje dam roko v ogenj, da je Harvey Norman.

  • 11:04 29. Julij 2016.

    Uh, to zgleda pa tako kot bi bil na izletu preko Kompasa ali kupil proizvod v Harvey Normanu...samo, kaj, ko …

  • 20:14 28. Julij 2016.

    Jaz imam podobno težavo z KON TIKI kateri mi je prodal svetilko na sončne celice, pa je konektor nemogoče izvleči …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.