Repa letala še niso našli

Foto: Žurnal24
Foto: Žurnal24 main
Kot piše v poročilu, se je nesreča zgodila ob 10.52, ko je šestsedežno motorno letalo piper, registrirano v ZDA, med komercialnim letom, med katerim so bili na letalu polet pilota še trije potniki, strmoglavilo pri Predmeji. Letalo, motor in oprema so bili popolnoma uničeni.
Oglej si celoten članek

Letalo je vzletelo ob 10.16 z letališča Marco Polo v Benetkah, nameravalo pa je do Leipziga v Nemčiji. Ob 10.45 je pilot letala pri vstopu v slovenski zračni prostor vzpostavil radijsko zvezo s Kontrolo zračnega prometa v Sloveniji in zahteval spremembo prej načrtovane poti, kar mu je nadzornik tudi odobril. Foto: Služba za preiskovanje letalskih Elementi leta

Pilot se je umikal ledenemu oblaku

"Nekaj minut za tem je nadzornik zračnega prometa opazil, da letalo nenapovedano spreminja elemente leta. Nato je pilot pojasnil, da se je izogibal mogoči zaledenitvi zaradi velikega oblaka iz rodu kumulonimbus (nizki, veliki in gosti vodeni oblaki op. a.). Ob 10.51 je pilot sporočil klic na pomoč (Mayday), vendar poznejšega odziva pilota na poziv nadzornika ni bilo več," dogodke opisuje poročilo. Foto: Žurnal24 Letalska nesreča Predmeja

Kontrola zračnega prometa je takoj sprožila postopek iskanja in reševanja, razbitine letala pa so v kratkem našli na gozdnatem pobočju približno dva kilometra severozahodno od vasi Predmeja v občini Ajdovščina.

Ob silovitem trku v teren je letalo zagorelo. Pilot in potniki pa so izgubili življenje, dogajanje povzema poročilo.

Lastnik oziroma operator letala je bila družba Kuertz enterprise, pilot, 73-letni nemški državljan, pa je imel dovoljenja komercialnega pilota ter potrebna zdravniška spričevala z veljavnostjo do leta 2017. Pred nesrečo je skupno preletel 3911 ur.

Preberite še:


Foto: Služba za preiskovanje letalskih nesreč Letalska nesreča Predmeja Poročilo povzema tudi vremensko stanje na dan nesreče in ugotavlja, da je bilo na poti od Benetk do Slovenije nekaj nizke oblačnosti, da so nad jugozahodno Slovenijo nastajali konvektivni oblaki, da je bila vidljivost zaradi padavin in oblakov močno zmanjšana in da je bila temperatura pod lediščem nad približno 2700 metri višine, a se ob močnejših padavinah ta meja zniža.

Vreme ustvarilo pogoje za turbulence in zaledenitve

Pojavljale so se plohe, pred nesrečo tudi posamezne nevihte, zaradi konvektivnih oblakov pa so bili ugodni pogoji za nastanek zmernih do močnih vertikalnih gibanj, zmerne do močne turbulence in zmernih do močnih zaledenitev.

Repa letala še niso našli

Preiskovalci so bili na mestu nesreče skupaj s predstavniki novogoriške policijske uprave dva dni. V krogu razbitine letala niso našli dela višinskega krmila. Še vedno pa poteka tudi iskanje repnega dela letala, ki je za nadaljnjo analizo in preiskavo letalske nesreče zelo pomemben, še piše v poročilu,

Služba za preiskovanje letalskih nesreč sicer ni ugotavljala morebitne krivde ali odgovornosti, pač pa je njihov namen preprečevanje nesreč in incidentov v prihodnosti.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.